2020-04-03, 18:40
Medlem
likebananass avatar
Man sitter här och chillar och kollar liven.
Så ser man att i soffan ligger en gammal man och en ung kille som gör sådant jag knappt gör ute med min sambo. Visst kramar jag henne och vi älskar varandra. Vi kan köra en snabb pussa då och då under dagen. Vi är ett par. Men här ligger de öppet gnider sig mot varandra smeker hår, kastar blickar och gör precis allt som ett "gammalt par gör. Och de skall alltså övertyga någon att de bara är vänner.
Mig lurar dock ingen kan jag inte säga gossar. Jag förstår att något händer under täcket och även att det bultar extra när ni gnider er. Men vad fasen gör Mergims familj? Inget! De vet att deras son är lättmanipulerad och har haft ett svårt liv med mobbning och dåligt självförtroende. De ser detta utan agera utan tvärtom hejar på. Vad är det för föräldrar egentligen? Min morsa hade spöat skiten av en gubbe som gned sig mot mig när jag var 21. Det är sjukt, onormalt och äckligt din gamle jävla gubbe nästan 40 år.
Håll dig borta från barn som du lätt kan ta på. Jag blir förbannad rent ut sagt.
2020-04-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sami har hittat sin ersättning till Glasman i Kongo där det tråkiga gnället kan fortsätta.
Dom har ju inget gemensamt. Tränar dom inte så sitter dom och snackar skit om dom andra. Martin är väl den enda som Sami kan snacka lite mer seriösa grejer med.
Senast redigerad av robcore 2020-04-03 kl. 18:44.
2020-04-03, 18:42
Medlem
Varför försvarar ni Mergim?
2020-04-03, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fel forum. Du ska nog fråga det i supportergruppen på facebook.
2020-04-03, 18:47
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag kommer alltid försvara Mergim mot Alex då Kongo har hyst agg mot honom sedan dag ett för att han gullade med Antonia. Kongos beteende är jävla lätt att genomskåda precis som ett litet barn då han har låg IQ. Den enda anledningen till att han fortfarande sover i det rosa rummet då han hatar Mergim, Lennie och Amilia är för att Victoria sover där och han vill ha sin lilla parningsritual med henne innan han går och lägger sig och sover som ett lejon.
2020-04-03, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Dom har ju inget gemensamt. Tränar dom inte så sitter dom och snackar skit om dom andra. Martin är väl den enda som Sami kan snacka lite mer seriösa grejer med.
Sami gillar fan inte heller mergim och har inte gjort det på länge.
2020-04-03, 18:48
Medlem
Citat:
Jag kommer alltid försvara Mergim mot Alex då Kongo har hyst agg mot honom sedan dag ett för att han gullade med Antonia. Kongos beteende är jävla lätt att genomskåda precis som ett litet barn då han har låg IQ. Den enda anledningen till att han fortfarande sover i det rosa rummet då han hatar Mergim, Lennie och Amilia är för att Victoria sover där och han vill ha sin lilla parningsritual med henne innan han går och lägger sig och sover som ett lejon.
Är du kär i Mergim också? Han har lennie, du vet.
2020-04-03, 18:51
Medlem
Citat:
Så du är OK med att mergim gullade med anty då han visste att alex gillade henne och det skapade drama mellan dom??? Cool.
2020-04-03, 18:54
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Näe, du har rätt på 3. Han hatälskade Virrande. Nu hatar han nog henne. Hänger mest med Sami=Wannabie. UT NU. Men värst är Amilia. Så äcklig. Duschar aldrig människan???? Har väll inte tid för ät och sovklockan samt antasta idiot-Lennie. Usch...
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Älskar när ni skriver på skånska 😂
Jag tycker att Mergim hade all rätt att säga så, skönt att någon därinne vågar säga ifrån. Man ska inte vara så kaxig om man inte kan hantera en tillbakakaka.

Hoppas dom två sitter mot varandra nån gång..

Hahahaha, ja jag älskar att läsa det också!

Tyvärr blir det ju inte så för nu är Amilia immun! Förbannelse! Ville INTE att hon skulle få den bekräftelsen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Intressant samtal
Mergim är nog lite övnings bög
2020-04-03, 18:58
Medlem
Jag är mentalt slut efter dagens omröstning. Vill bojkotta allt MEN jag vill inte att en tvättäkta mobbare vinner 1 miljon.
Något genie som kan klura ut hur man blir av med fanskapet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in