2020-04-02, 23:34
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Finns ingen som helst anledning att tro att TV4 kommer lägga ner programmet i förtid p.g.a. covid19 då Sverige inte satts i karantän dessutom är tillställningar av olika slag satt på 50 pers, även om det skulle sänkas till 10 pers så skulle inte det drabba huset då deltagarna då skulle vara MAX det.
Behöver Sverige sättas i karantän för att bb ska läggas ner? Det skulle lika gärna kunna räcka med att någon i produktionen smittats. De har säkert gjort en riskanalys och har en plan framöver.
2020-04-02, 23:35
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Den dagen Sami åker ut så säger jag upp mitt konto.
Hittills har jag bara förlorat pengar för tv4, cmore har knullat oss alla i röven med att det här skulle bli ngt sensationellt och utöver det vanliga.

Jaaa... det är både sensationellt OCH utöver det vanliga när det inte finns kompetent personal
som varken kan sköta kameror,
casta deltagare, roa oss tittare, roa deltagarna, hålla tider på ett jävla brev, tävlingar
och framförallt hur produktionen styr allt.

tror 100% på att vissa deltagare har blivit lovade av produktionen(Rosanna Charles) att de ska hållas kvar fram till finalveckan. På så sätt kan c kändisarna öka sina kanaler med följare

Sa upp mitt konto för 3 veckor sen, blev så trött på att blåvalsjäveln aldrig åkte. Återaktiverar igen om Blåvalen ryker på måndag. Annars är detta min sista dag.
2020-04-02, 23:35
Medlem
Lennie är en feg och dryg jävel. Han är som ett dagisbarn mentalt och vågar inte säga emot en Blåval och en skrikande Alban.
2020-04-02, 23:36
Medlem
Victorias ”pektå” visas i rosa rummet. Är som MINST 4cm längre än stortån.. Tjejer med den missbildningen skulle jag personligen aldrig gå på date med! Drakfötter är läskiga.
2020-04-02, 23:37
Medlem
Globalisten55s avatar
Fel av Julia att sätta Lenny på plats 1eller 2.För risk att hon sätts mot Lenny.Men klart lätt för oss som vet hur det ligger till.Julia tänker fel nu tror dem i rosa rummet är svaga.Nu tänker dem helt fel mest Julia faktiskt,kan bli ödestigert detta Julia och du själv åker pga fel taktiskt val😪
2020-04-02, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jaha, till och med deltagarna undrar vad fan som händer idag och varför det är så dött.

Nu när alla är uttråkade kan vi väl skriva, vem av följande hade ni räddat kvar av dessa (undrar hur tankarna går här):
1. Amilia vs Victoria?
2. Victoria vs Mergim?
3. Mergim vs Martin?
4. Martin vs Alex?
5. Alex vs Lennie?
6. Lennie vs Frida?
7. Jassa vs Victoria?

1. Victoria men vill ha ut båda
2. Mergim
3. Martin
4. Martin
5. Alex
6. Frida
7. Jassa
2020-04-02, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Fel av Julia att sätta Lenny på plats 1eller 2.För risk att hon sätts mot Lenny.Men klart lätt för oss som vet hur det ligger till.Julia tänker fel nu tror dem i rosa rummet är svaga.Nu tänker dem helt fel mest Julia faktiskt,kan bli ödestigert detta Julia och du själv åker pga fel taktiskt val😪

Lilla Julia är skön! Tyvärr missade hon en och annan komponent till att bli bb-strateg.
2020-04-02, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Julia är så taktisk osmart just nu. Hon vill ha ut Lennie först av alla, som är skitpoppis. Det borde hon veta då han blivit räddad 2 gånger och blivit röstad till saker. "Det spelar ingen roll vilken ordning, dom ska bara ut!"
Jag fattar inte vad hon håller på med. Gillar henne men detta var riktigt osmart. Alla Lennie-lovers därute kommer gå i taket när de hör hur Julia pratar om Lennie. Och Julia ryker i en utröstning mot Lennie, och efter detta minskar hennes chanser ännu mer mot honom.
2020-04-02, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Victorias ”pektå” visas i rosa rummet. Är som MINST 4cm längre än stortån.. Tjejer med den missbildningen skulle jag personligen aldrig gå på date med! Drakfötter är läskiga.

Det sägs att folk med längre pektå än stortå är jävligt dominanta, stämmer iaf på både Vicks blå och Julia
2020-04-02, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Mergim säger till Amilia; "Antonia hade aaaaaaldrrrig lämna maj ensam. Ni bara sprrang ifrån maaaj"
Amilia: "Men snälla, du är ju en vuxen man"
Mergim: "Ska du saja som äente ins kan hanterrrra alkohol, rrrramlar på fyllan och stukarrr footen"
Amilia: "Jag fick faktiskt en snefraktur på 2-3 mm i lilltån!"

Älskar när ni skriver på skånska 😂
Jag tycker att Mergim hade all rätt att säga så, skönt att någon därinne vågar säga ifrån. Man ska inte vara så kaxig om man inte kan hantera en tillbakakaka.

Hoppas dom två sitter mot varandra nån gång..
2020-04-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Läste någonstans att det var 50 kameror i huset som filmar dem 24/7. Och vi har 5 kameror att välja mellan, det är fan skandal att vi själva inte kan välja vad/vilka vi vill se. Om man inte kollar på Director's Cut så är det chans att andra kameror tittar ner i golvet och man ser inte ett skit. Helt otroligt, Skärpning BB
Det är faktiskt helt sjukt. Ibland visar DC något ointressant. Så väljer man typ poolrummet men kamerorna filmar en tom yta men man hör att folk sitter och prata ett par meter bort. Och mikrofonerna orkar jag inte ens nämna. Enda gången det är ok ljud är med DC. På natten när Amilia ligger och viskar utan mikrofon är det helt ok!!!
2020-04-02, 23:47
Medlem
xrlpyts avatar
Gäsp. Nej, hörni, det här går ju inte att följa dag ut och dag in. Det är dags att börja skala ner. Jag köpte tydligen en månad till med C More alldeles nyligen (autogiro), men det finns kanske annat trevligt man kan titta på.

Hoppas Lennie vinner. Xrlpyt out.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in