Citat:
Ursprungligen postat av
Realtesto
Någon mer än jag som tycker världen ska ställa ultimatum till Kina att sluta upp med sina jävla "virusodlingar" och annars kärnvapenbomba de?
(Jag är 100% seriös)
Kina har också kärnvapen. Inget land med sådana har någonsin blivit anfallet. Det finns en anledning till det.
Fast jag håller med. Storskalig bojkott.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Om man får lita på Tegnell. Vem gör det numera? Så handlar det om att det sket sig så de fick in smittan bland äldre. Man undrar ju om deras taktik sket sig varför är de fortsatt i befäl? Kanske bäst att ge några andra taktpinnen.
Ja, så gör man ju normalt i företag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Boyd
Skulle jag ha ett äldreboende eller vårdhem o mina ”kunder” dör pga försumlighet med hygien, smittskydds rutiner o brist på skyddsmaterial så skulle jag mörka av bara helvete.
Det görs alldeles säkert
Citat:
Det kommer antagligen bli en hel djävla härva av rättsfall där folk anklagar vårdgivare för orsakande av annans död o grav försumlighet. Då är det bettre att Farmor dör av ”något annat” bara det inte står Covid-19 i obduktionsprotokollet.
Jag skulle vilja se utredning och åtal även när det gäller Sveriges styrande. Även då den s.k. oppositionen.