2020-04-03, 01:31
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Och Sami har sömnsvårigheter. Vad är det du inte fattar.
Jassa får ju också hjälp med sömnen och även Amelia med melatonin.
Sömnstörningar är minst lika illa för hälsan som laktosintolerans.
Vissa slipper ju äta griskött som inte har något med hälsan att göra.

Att sova i annexet är något alla med Sami's problem hade fått göra. Precis som att Mergim fått meddelanden av sin familj, det hade alla i behov fått
2020-04-03, 01:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Är det smartaste att gå in i ett hus och bo med 11 främmande personer som man delar rum med?
Kom igen, är sami ert lilla barn eller. Åk hem och sov isf sami. Om man får melatonin har man knappast grova sömnsvårigheter
Fan vad du dillar. Är det någon som skall åka och kommer att åka så är det albanen som inte äter griskött och äter griskött samtidigt, han snaskar godis fint. Har alltså inget med hälsan att göra. Och Farsta negern.
2020-04-03, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Ska töntJassa skölja sperma-munnen nu?

Nejdå.. Hon fick nån droppe på tassen enligt rutin.

Tomten man titulerar prins har dock jäkligt svårt att hålla tillbaka! Hoppas pojken vågar söka hjälp mot sina kalsongskott. Okontrollerad tidig utlösning brukar sällan vara populärt bland veteraner som Jazz!
2020-04-03, 01:35
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Att sova i annexet är något alla med Sami's problem hade fått göra. Precis som att Mergim fått meddelanden av sin familj, det hade alla i behov fått
Ja, snacka om specialbehandling. Mamsen och papsen kommer och klappar sin lille albanpojke.
2020-04-03, 01:35
Medlem
Citat:
Men det är ingen fritidsgård? Dom ska väl göra tv.
Nej, glas och jullan gjorde det.
Det Martin och jassa håller på med är inte att göra tv, det är rent av bara respektlöst.
2020-04-03, 01:37
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Det Martin och jassa håller på med är inte att göra tv, det är rent av bara respektlöst.
Håller fullständigt med. Men vissa saknar den finessen. De blev utkastade ur rosa rummet när de var på väg att flytta.
2020-04-03, 01:38
Medlem
Fan vad Jassa och Martin hade fått höra ett och annat om jag hade varit i det där rummet. Det där jävla prasseltäcket och smaskandet hade gjort mig galen.
2020-04-03, 01:39
Medlem
Citat:

Glas och Julia hade sex flera gånger med sami i sovrummet? Vad snackar du om
2020-04-03, 01:39
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Haha där kom den lilla rassen i dig fram
Vilken del var rasistisk?
2020-04-03, 01:40
Medlem
likebananass avatar
Yeees. Nu sade grabben till!
2020-04-03, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Nejdå.. Hon fick nån droppe på tassen enligt rutin.

Tomten man titulerar prins har dock jäkligt svårt att hålla tillbaka! Hoppas pojken vågar söka hjälp mot sina kalsongskott. Okontrollerad tidig utlösning brukar sällan vara populärt bland veteraner som Jazz!

Haha åfan du har järnkoll på de här du.
Tyckte jag såg huvudet på Jassa skumpa under täcket men då var det en synvilla altså.
Ja tidiga utlösningar är ingen hit.

Äntligen sa Sami ifrån. Älskar karln ännu mer om det ens är möjligt.
Och nu ska SD-Jassa tjafsa emot Sami. Hon är nog snäppet värre egoist än Analia någonsin varit, må jag säga.
2020-04-03, 01:42
Medlem
Citat:

Låt dom hålla på, det skadar ju ingen. Dessutom finns det ju fler rum att titta på.
Själv klarar jag knappt med att se Amilia, men det beror nog mer på mig än på henne.

Amilia bölar så fort något går emot henne, men själv kan hon ibland bete sig som ett svin
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-04-03 kl. 01:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in