Citat:
Ursprungligen postat av
Moopoo
Alltså är de här fest? Haloween fest? Men inte för att vara sån men om man jämför de här med min mormors begravning så tror jag Mormors begravning bjöd på betydligt mycket mer underhållning än huset just nu! Jag har aldrig varit på haloween fest med full belysning, de förstör ju iaf lite för den som spökar upp sig 😂 så jävla sämst säsong. Hur kan man köpa ett program som big brother när man vet vad grund konceptet går ut på? Men som man inte vågar följa. Jag vet inte om 90talisterna var för små när tidigare säsonger gick och såg hur bb fungerade. och att man bara får bita ihop när man för exempel sitter fast kedjad och måste skita tillsammans... vägra man så fick man ta en auotonomenering. Du kunde ju alltid välja men då fick man följa spelet.. här grinas de å daltas så de roliga med bb försvinner..
Jag hade valt en begravning alla dagar i veckan. Då händer det i alla fall någonting. Det här är sådant dagis där de inte ens får prata om någonting alls. Så fort de nämner att de varit fylla, gjort någonting mm så varnar BB. ”Byt samtalsämne”