2020-04-02, 21:59
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon duschar väl ungefär en gång i veckan. Nämner Corona minst tio gånger om dagen. Så det är en felaktig ekvation.

Väldigt nära inpå
2020-04-02, 22:00
Medlem
Förlåt men allvarligt talat. VAD är big Brother? Hur får de ens sändas? Det är ett gäng random människor som sitter i 100 dagar. Bara sitter där? Kolla allt som händer i Paradise hotel, Robinson, BB 2012. Men VAD är det här? Vad håller produktionen på med? Jag är i chock
2020-04-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Väldigt nära inpå
Haha, Corona 300+. Dusch Max 10 gånger. 🤷‍♀️😂
2020-04-02, 22:01
Medlem
Jaha, till och med deltagarna undrar vad fan som händer idag och varför det är så dött.

Nu när alla är uttråkade kan vi väl skriva, vem av följande hade ni räddat kvar av dessa (undrar hur tankarna går här):
1. Amilia vs Victoria?
2. Victoria vs Mergim?
3. Mergim vs Martin?
4. Martin vs Alex?
5. Alex vs Lennie?
6. Lennie vs Frida?
7. Jassa vs Victoria?
2020-04-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Förstår inte grejen med alkoholfritt.

Är till dom som inte dricker/ vill ha alkohol.

Har sett Sami dricka både alkoholfri öl och böbbelll
2020-04-02, 22:02
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Dissade Julia precis Frida?!?!
Och tvärdissad av Sami Herr vi har varit här 50 dagar och du 24..
Medlem
Nu: Julia försöker få med sig dom andra upp och dansa men ingen hänger på.

Julia dansar själv!
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jaha, till och med deltagarna undrar vad fan som händer idag och varför det är så dött.

Nu när alla är uttråkade kan vi väl skriva, vem av följande hade ni räddat kvar av dessa (undrar hur tankarna går här):
1. Amilia vs Victoria?
2. Victoria vs Mergim?
3. Mergim vs Martin?
4. Martin vs Alex?
5. Alex vs Lennie?
6. Lennie vs Frida?
7. Jassa vs Victoria?
Tycker listor med namn här dyker upp så jävla ofta, bläddrar bara igenom dem utan att läsa. Är det bara samma skit om vem ska ut först etc.?
Medlem
Trollsvanss avatar
Frida gör ett tappert försök att få ihop alla och tillsammans ha lite trevligt.

Amilia sågar hennes förslag DIREKT! På två röda. Så sjuk tråkig och dryg.
Bara hennes negativa översittarmin i den stunden.
Gå du in och lägg dig i sängen igen. Dra mysbyxorna över huvudet och ligg där tills vi kastar ut dig med magen före.

Vad gör hon ens där inne? Är det inte meningen att dom ska underhålla oss lite iallafall? Nä, ligg du i sängen och säg nej när vissa försöker få till en lite peppigare, lite roligare Big Brother 2020 för oss att titta på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moopoo
Alltså är de här fest? Haloween fest? Men inte för att vara sån men om man jämför de här med min mormors begravning så tror jag Mormors begravning bjöd på betydligt mycket mer underhållning än huset just nu! Jag har aldrig varit på haloween fest med full belysning, de förstör ju iaf lite för den som spökar upp sig 😂 så jävla sämst säsong. Hur kan man köpa ett program som big brother när man vet vad grund konceptet går ut på? Men som man inte vågar följa. Jag vet inte om 90talisterna var för små när tidigare säsonger gick och såg hur bb fungerade. och att man bara får bita ihop när man för exempel sitter fast kedjad och måste skita tillsammans... vägra man så fick man ta en auotonomenering. Du kunde ju alltid välja men då fick man följa spelet.. här grinas de å daltas så de roliga med bb försvinner..
Jag hade valt en begravning alla dagar i veckan. Då händer det i alla fall någonting. Det här är sådant dagis där de inte ens får prata om någonting alls. Så fort de nämner att de varit fylla, gjort någonting mm så varnar BB. ”Byt samtalsämne”
2020-04-02, 22:03
Medlem
PyjamasXLs avatar
Ojojoj, dom skojar till det i huset, fest
2020-04-02, 22:03
Medlem
Tycker Julia borde vinna BB om det slutförs. Hennes nagelsalong lär ju konka ändå. Sami har spenderat halva tiden i sängen helt ärligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in