Citat:
Ursprungligen postat av
psvinggr94
Ja men dunka in det du har redan nu i fonderna? Vid juni har det säkert klättrat uppåt igen.
Dataspel det där eller? Jag är för dåligt insatt i den branschen samt blev avskräckt av Starbreeze. Vem vet om kidzen vill lira nästa spel ett bolag släpper liksom? Kidzen e lika volatila som marknaden är nu. Ena dagen Facebook nu är det Snapchat, som kommer slaktas inom kort till förmån för TikTok.
Nej tacka vet jag investmentbolag, försäkring, industri, fordon känns mer tryggt !
Ha det bra på rean

Yes, dataspel, Mortal Online är ett MMORPG som utspelar sig i en stor fantasyvärld på nätet. De jobbar med en uppdatering som förhoppningsvis ska fixa bristerna med första versionen. Tänker att det kan bli en hit både bland vuxna och yngre. Jag är för övrigt sur över att det inte går att köpa aktier i Roblox eller Fortnite. De fattade jag direkt att det skulle bli jättehits. Tänkte någon gång ska man väl ha flyt.
Har även en liten post i Adventure Box som tagit fram en plattform där man kan skapa, dela och spela egna spel, minecraftbaserat. Gillar konceptet. Minecraftformatet verkar ju även odödligt.
Finepart är industri dock. Om du har tid över så sök här på FB, finns trådar om dessa aktier.
Edit: Tackar och njae jag ligger nog kvar med min plan med Juni, pappa USA tycker jag är för läskig nu.
Edit: Ja investera i Bytedance som ligger bakom Tik Tok det vore någonting det. De skall vara på väg till börsen. Måste kolla detta. Snacka om intressant aktie.