2020-04-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-jorgen
Tänkte precis samma sak, lätt att stå med facit när allt är över.
Man behöver inget facit för att lista ur att göra absolut ingenting inte är framgångsrikt :
Det kommer finnas hur mycket som helst att hänga regeringen för. Och jag lovar att inte ens ett hjärndött vänster=hjon kommer att kunna missa sambanden.
Citera
2020-04-02, 21:34
Medlem
InteSDblivens avatar
[quote=Trevligt.konto|71019879]
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det var ädelt av dig. Jag vet numera att ingenting som Lena Mellin skriver kan tas på allvar då hon är sosse. Ingenting överhuvud taget som en sosse någonsin gjort eller sagt i historien är rätt har jag fattat genom att läsa här på Flashback!

Jag undrar i alla fall vad Jimmie Åkesson försöker dölja då han håller sig undan.[/QUOTE]

Oppositionen hamnar i skugga i kristider. Samma i USA

Dessutom hörde jag något om halsont.,,

Det kanske är dags då för Sverigedemokraterna att skicka fram Stefan Jakobsson då? Han har ju både SDs förtroende och talets gåva. Han är också populär bland SD-väljarna och iranierna här i Sverige enligt uppgift.

Bara tills den hesa Jimmie som kanske drog på sig något i Turkiet kommer tillbaka så klart.
Citera
2020-04-02, 21:35
Medlem
Henssons avatar
Citat:
Det var ädelt av dig. Jag vet numera att ingenting som Lena Mellin skriver kan tas på allvar då hon är sosse. Ingenting överhuvud taget som en sosse någonsin gjort eller sagt i historien är rätt har jag fattat genom att läsa här på Flashback!

Jag undrar i alla fall vad Jimmie Åkesson försöker dölja då han håller sig undan.

Jag tror risken med att bara ta del av en ”källa” blir att ens världsbild blir rätt endimensionell.
Vidare har nog inte Jimme Åkesson något att tillföra just nu och gör bäst i att hålla munnen stängd. Han åkte ner till Europas gräns och delade ut lappar när detta drog igång.
Citera
2020-04-02, 21:38
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hensson
Jag tror risken med att bara ta del av en ”källa” blir att ens världsbild blir rätt endimensionell.
Vidare har nog inte Jimme Åkesson något att tillföra just nu och gör bäst i att hålla munnen stängd. Han åkte ner till Europas gräns och delade ut lappar när detta drog igång.

Tydligen fick han halsont efter resan. Han kan ju inte blivit hes genom att hålla munnen stängd.
Citera
2020-04-02, 21:39
Medlem
Citat:
Till skillnad från den försvunne Jimmie Åkesson så har Stefan Löfven ett jobb att sköta!

(Nej, det är inget riktigt jobb att helt ansvarslöst dela ut flygblad i Turkiet för er som trodde det!)

Fan vad glyttig du är.
Citera
2020-04-02, 21:40
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Man behöver inget facit för att lista ur att göra absolut ingenting inte är framgångsrikt :
Det kommer finnas hur mycket som helst att hänga regeringen för. Och jag lovar att inte ens ett hjärndött vänster=hjon kommer att kunna missa sambanden.

Att inte bidra när krisen är ett faktum får Jimmie "Jag vet inte" Åkesson att framstå som passiv och initiativlös. Sånt gillar inte alla medborgare.
Citera
2020-04-02, 21:42
Medlem
Henssons avatar
Citat:
Tydligen fick han halsont efter resan. Han kan ju inte blivit hes genom att hålla munnen stängd.
Han blev väl sjuk då.
Citera
2020-04-02, 21:44
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Han blev väl sjuk då.

Om det är så, så har han bidragit till att förvärra situationen i Sverige.
Citera
2020-04-02, 21:47
Medlem
Henssons avatar
Citat:
Om det är så, så har han bidragit till att förvärra situationen i Sverige.
Det tyckte jag dock han gjorde redan han blev sjuk...
Citera
2020-04-02, 21:49
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:

Du menar säkert "redan innan han blev sjuk" och jag är böjd att hålla med dig.
Citera
2020-04-02, 21:50
Medlem
Henssons avatar
Citat:
Du menar säkert "redan innan han blev sjuk" och jag är böjd att hålla med dig.
Aa glömde ett ord såg jag nu
Citera
2020-04-02, 21:51
Medlem
Citat:

En fråga är ni båda anställda av någon form av lönebidrag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in