Citat:
Nej, det är säkert inte varje dag men tillräckligt ofta, ett upprepat mönster som gått över alla normala referensramar.
Sen är det ett stort orosmoment som bekymrar mig iaf och det är barnen.
Det finns därför ingen anledning att ringakta problematiken.
Vad hon har för diagnos ämnar jag inte peka ut men det lutar åt en personlighetsstörning vilket skulle kunna förklara hennes vansinniga framfart, att hon tidigare hållit ihop men inte längre när alkoholöverkonsumtion tagit överhanden.
Sen vet jag inte om dessa förtalskampanjer och smutskastning om HOL heller är så värst imponerande.
Att förringa och försöka tona ner KLs beteende är att göra henne en björntjänst. Hon behöver hjälp, fyllan går det att göra nåt åt och då stabiliseras möjligen resten.
För barnens skull.
Det är föga påkryddat det som ses via domar och du bör nog snarare vakna upp ur dvalan.
Hunden är inget bevis på stabilitet, möjligen ett kasst djurskydd.
Sen är det ett stort orosmoment som bekymrar mig iaf och det är barnen.
Det finns därför ingen anledning att ringakta problematiken.
Vad hon har för diagnos ämnar jag inte peka ut men det lutar åt en personlighetsstörning vilket skulle kunna förklara hennes vansinniga framfart, att hon tidigare hållit ihop men inte längre när alkoholöverkonsumtion tagit överhanden.
Sen vet jag inte om dessa förtalskampanjer och smutskastning om HOL heller är så värst imponerande.
Att förringa och försöka tona ner KLs beteende är att göra henne en björntjänst. Hon behöver hjälp, fyllan går det att göra nåt åt och då stabiliseras möjligen resten.
För barnens skull.
Det är föga påkryddat det som ses via domar och du bör nog snarare vakna upp ur dvalan.
Hunden är inget bevis på stabilitet, möjligen ett kasst djurskydd.
Tack och lov så har de en klok pappa. Varken HOL eller barnen har haft kontakt med Karin på flera år. Det är först i somras som Karin kom på att hon hade barn, ringer på dörren och undrar var hennes barn är. Efter år av tystnad och lugn börjar hoten plötsligt hagla. Det har ju egentligen inte varit lugnt sedan dess och fram till skjutningen.
Jag tror på teorin HOL har, att Karins pengar är slut. Fick hon dom 2014 så är det möjligt även om det känns omöjligt för oss andra.
Barnen är ju så stora. Klarar sig själva och kan själva bestämma om de vill träffa sin mamma eller inte, det känns bra. Jag tror inte att hon bryr sig så värst om dom ändå. Då hade hon samarbetat och hört av sig ibland.