2020-04-02, 19:57
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ser att de dricker sina Smirnoff men ingen kan väl kalla detta för fest?

4% alkohol blir man knappt tankad av, ifall man inte dricker jävligt mycket, jävligt snabbt eller om man har otroligt låg tolerans. Speciellt inte i den mängden dom får in. Fan om dom ska skicka in så låg procent på alkoholen och såpass låg mängd kan dom väl åtminstone ge det på dropp?

Vet att dom även får in bärs och vin ibland men kom igen, fixa lite hembränt om det nu är ekonomin produktionen har problem med.

Big Brother 2021s alkohol blir väl ett sexpack 3.5or som 19 pers får dela på.
2020-04-02, 19:59
Medlem
foxieroxies avatar
Festen har övergått till taktiksnack på rummet.
2020-04-02, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har roligare ”fest” här i min ensamhet. Då betar jag ändå av lite jobb jag inte hunnit med.
Hur går det med coronan?
Edit: såg att någon hann fråga innan haha.

Känns ändå lite märkligt att Julia, Sami, Jasmine och ALEX sitter och snackar taktik haha? Men jag gillar det, och jag gillar hur de tänker. De förstår ju att de måste gå ihop för att få ut typ Amilia och Mergim.
2020-04-02, 20:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hur går det med coronan? Min blev lite bättre men sedan drog sonen med sig en förkylning hem på det så det blev värre igen 😂 men ett glas rött på det så.

Kommer det verkligen inte hända mer ikväll?
Hoppas verkligen det blir tävlingar imorgon iallafall.
Själv tar jag en partycigg mitt i corona-hostandet. Gotta stay fresh!

Ont: fattar inte varför alla vill vara säkra på hur de andra kommer rösta. I slutändan är det ändå som Sami sagt; den som tittarna inte vill ha kommer åka ut.
Medlem
foxieroxies avatar
Observera att det nu är sk Rainbow som taktiksnackar. Julia och Jass som sade att de inte orkar hålla på med sådant. Jag har inget emot det vill bara påpeka att det sker i båda rummen.
Avslutad
Blir väldigt knepigt att få ut Lennie, bara Sami som kan få fler röster
Medlem
Julia/alex/sami trion kan bli nåt bra. Bara hoppas bombaclat är lojal till dem och droppar pink room omgående
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Hahahah japp feststämningen här hemma är 10x bättre än där inne. Släng in lite HB och strippor då blir det stämning må jag lova.
Tror det räcker med en normal mängd sprit och lite musik. Vad tråkiga alla är idag?

Alltså, att göra planer med Alex och Jassa i förväg är så riskabelt. Även om de är 100% pålitliga är de så korkade att de inte förstår instruktionerna.
2020-04-02, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Själv tar jag en partycigg mitt i corona-hostandet. Gotta stay fresh!

Ont: fattar inte varför alla vill vara säkra på hur de andra kommer rösta. I slutändan är det ändå som Sami sagt; den som tittarna inte vill ha kommer åka ut.
Härligt! Har typ tröttnat på att röka, tar en liten Lyft istället. Bättre för lungorna med. 😘😘😘

Sant, men jag tycker att det vore så mycket roligare att gå ut de man ogillar först. Viccan och Amilias face att åka ut kommer vara magiskt!
2020-04-02, 20:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Julia/alex/sami trion kan bli nåt bra. Bara hoppas bombaclat är lojal till dem och droppar pink room omgående
Jag gillar Alex då han är lite trög, snäll och underhållande. Men jag skulle inte lita på honom i "spelet". Han är lite impulsiv och kan snabbt ändra sig.
2020-04-02, 20:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Härligt! Har typ tröttnat på att röka, tar en liten Lyft istället. Bättre för lungorna med. 😘😘😘

Sant, men jag tycker att det vore så mycket roligare att gå ut de man ogillar först. Viccan och Amilias face att åka ut kommer vara magiskt!
Ja fan. Båda de jävlarna ska ut snarast. Ska bli ett nöje att rösta ut dem!
2020-04-02, 20:05
Medlem
Citat:
Tror det räcker med en normal mängd sprit och lite musik. Vad tråkiga alla är idag?

Alltså, att göra planer med Alex och Jassa i förväg är så riskabelt. Även om de är 100% pålitliga är de så korkade att de inte förstår instruktionerna.

Urtråkiga. Det började redan igår kväll

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag gillar Alex då han är lite trög, snäll och underhållande. Men jag skulle inte lita på honom i "spelet". Han är lite impulsiv och kan snabbt ändra sig.

Jag hade aldrig litat på Jasmine. Alex däremot tror jag är mer seriös med att vilja ha ut Amilia och Mergim. Men ja inte helt hundra där heller

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in