Citat:
Ursprungligen postat av
Mrs.natt
Esmeralda ❤
Du föddes drogpåverkad, och dog drogpåverkad.
Du blev räddad och fick växa upp i en kärleksfull familj. Men din advokat och kammarrätten tvingade dig tillbaka till misären.
Önskar att någon gjort liiite mer än de gjorde. Att polisen gick in i lägenheten den 25 december. Eller att det anonyma samtalet som kom till Melinda skulle ha ringt till socialen direkt. Verkar som de inte kunda ta upp fallet direkt, eftersom det var fostermamman som ringde socialen. De behövde fler orosanmälningar från andra personer.
Jag önskar att öppna förskolan hade sett att du inte var hundra när du var där i januari. Att BVC märkte något fel. Att något gjorde något när de såg dig påverkad.
Jag önskade att DIN advokat som skulle se till ditt bästa hade gjort det.
Jag önskar att lagen tog barnets parti i första hand.
Jag önskar att du just nu busade med dina systrar, och älskades av dina föräldrar.
Jag önskar att jag kunde ha hjälpt dig på något sätt....finns så mycket att önska. Men inget går att förändra! Inte för dig och för ditt liv.
Hoppas ändå att du inte mådde för dåligt hemma hos dina biologiska föräldrar. Hoppas att du inte var för olycklig. Att du har det bra där du är nu❤
Att du visste hur älskad du var av din fosterfamilj.
Alla som var insatta i din situation, och hade möjlighet att hjälpa dig men inte gjorde det. Hoppas ni skäms!!!!
Jag håller med dig i vartenda ord, varenda mening.😢
Fina lilla E, förlåt för vad du blev utsatt för, förlåt att samhället svek dig. Jag önskar så att det gick att vrida tbx tiden o rädda dig, men det är för sent.
Vila i frid och i vetskapen om att du var, och är, älskad och saknad av så många. Du ska aldrig glömmas bort❤️❤️