Citat:
Ursprungligen postat av
.-fuckYUO-.
Jag är bara lite nyfiken såhär i efterhand - hur kunde du vara så bombsäker på att detta är en helt vanlig liten förkylning?
Har du tvärvänt nu när det Stabila Geniet också har tvärvänt? Det kanske var det du menade med att det kommer vara glömt om 2-3 veckor? Alltså att ni glömmer att ni hade fel, trots er stora förmåga att ignorera vetenskap?
Naaaww, en stalker! Ja, se hur jag kan vara lika tvärsäker som ex. Tegnell et al. Tror säkerligen du stött på fler av mina inlägg i denna tråd där du sett att jag vacklat, fram och tillbaks, mellan ytterligheterna då detta är en ytterst ovanlig situation. Javisst, borde inte varit så tvärsäker i början, men fortfarande så är dödstalen i paritet med en vanlig säsongsinfluensa. Dock så finns en viss eftersläpning och de långvariga effekterna vet vi inte så mycket om ännu. I de inlägg som du så finurligt lyckats undgå så skulle du sett att jag vacklat från att vara helt säker på att detta inte är allvarligt till att detta, i princip, är armageddon (ja, jag överdriver lite) - detta blir tydligare längre fram i tråden, eller blir det bak (senare).
Vetenskapen har visat sig haft fel mången gånger förr och när man ser hur världen attackerar problemet och varans metoder så förstår man komplexiteten i det hela. Kanske bättre att adressera dina frågor till dem - jag är bara en novis som spekulerar och att detta var värre än jag först trodde är mig säkerligen förlåtet av de flesta - i alla fall Tegnell, han skulle förstå mig, han... Käre, Tegnell!