2020-04-02, 14:36
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
NA:
"– Hon misstänkte att NN hade koll på hennes dator. På något vis visste han om de här grejerna innan någon annat visste om dem."

https://www.na.se/artikel/just-nu-i-dag-hors-exfrun-och-grannar-av-domstolen-folj-direktrapporten-fran-rattegangen-om-hjarstam ordet

Trevliga Mr Nice.

Ja, han hade tillgång till alla hennes elektroniska enheter. Han berättar ju i förhör att hon hade ett litet antal olika ord/siffror som hon kombinerade när hon gjorde lösenord. Och han kände till dom alla.
Citera
2020-04-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det var lilla jag . "Lundabo" är mitt nick där. Trodde inte de skulle ta in det faktiskt.
Förstod att det var någon härifrån 😉 Bra där!

Dagens förhandlingar går inte så bra för försvaret hitintills, SD sjunker djupare i dyn om man uttrycker sig milt
Citera
2020-04-02, 14:37
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det var lilla jag . "Lundabo" är mitt nick där. Trodde inte de skulle ta in det faktiskt.

Jag satt nyss och undrade om inte Lundabo skulle dyka snart igen!
NA verkar ha påverkats positivt av ett visst forum och dess deltagare.
Citera
2020-04-02, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Nu jävlar löste Stefan själv fallet.

45-åringen anser att polisen borde ha kartlagt grannen som han mötte natten mellan 11-12 maj.
Ni borde ha kollat upp hans tidslinje och var han varit för att se om det stämmer eller inte.

Det var grannen, hela tiden.

(Kan han också ha satt på Lena, månne?)

Då finns det och tills vidare, 3 stycken hotfulla "Skogs-Mållgor" samt en granne, det vill säga, 4 stycken alternativa Gärningspersoner.

Jag undrar vem som står på tur härnäst i SD:s alternativa-lista att bli avslöjad inom rätts-salen?

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-04-02, 14:39
Medlem
notknapparens avatar
Väldigt obehagligt att SD får sitta och ge "signaler":

"45-åringen tittar mot åhörarplats där exfrun sitter. Han suckar djupt och himlar med ögonen."

https://www.na.se/artikel/just-nu-i-dag-hors-exfrun-och-grannar-av-domstolen-folj-direktrapporten-fran-rattegangen-om-hjarstam ordet
Citera
2020-04-02, 14:39
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Jag skäms inte ett dugg för att "håna och ta heder och ära" av psyksjuka hatare, vare sig det är MH, Kristi Brud eller du själv (a k a "Juridikstudenten").

Du som har ett sånt oerhört intresse för barnens väl och ve, kan inte du reda ut var SD/HD:s barn befann sig den 11/5?
"Hos SD", säger HD.
"Hos HD:s föräldrar", säger SD.
"Inte hos oss i alla fall", säger HD:s föräldrar.

Dom kanske låg ensamma i vindskyddet medan Strössel-Pappan var ute och fajtades med skogs-Mållgans?
Även om ljudupptagningarna från rättegången mot förmodan skulle lämnas ut så lär de ju knappast vara till någon hjälp för den som vill förstå vad som har hänt här. Den misstänkte skrattar som en psykopat, och domaren tillrättavisar honom till åhörarnas högljudda förtjusning. JG var där igår och det gick inte att få något vettigt ur honom heller, han uppträdde som en berusad och drack ur en flaska och slog på mikrofonen. HD verkar vara påverkad av mediciner och pratar på ett robotliknande sätt osv. osv. Det här blir ju ett problem för hovrätten också om någon av parterna sedan skulle vilja överklaga domen, för i hovrätten utgår man väl just från ljudinspelningarna från tingsrätten?
Citera
2020-04-02, 14:40
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Ja, han hade tillgång till alla hennes elektroniska enheter. Han berättar ju i förhör att hon hade ett litet antal olika ord/siffror som hon kombinerade när hon gjorde lösenord. Och han kände till dom alla.

Här får man en känsla av att det inte var på något sätt alls med L*enas godkännande. Att han visste om saker innan andra visste om det.

Precis som grannen vittnade om i ett förhör...
Citera
Medlem
Citat:

"45-åringen tittar mot åhörarplats där exfrun sitter. Han suckar djupt och himlar med ögonen."

Hon ska ju inte vittna mer så det är ju i sin ordning. Men att som mordanklagad sitta och himla med ögonen är inte det mest ultimata. Han borde visa respekt - det här faller inte i god jord och rätten noterar ALLT.
Citera
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
När konflikten gällande geocachingenkonton och loggar kommer upp:

Citat:
45-åringen tittar mot åhörarplats där exfrun sitter. Han suckar djupt och himlar med ögonen.

Källa:NA.se

Den mannen kan inte ens vara i möblerade rum, känns det som. Stackars Backman & Co.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-04-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
För att styrka Madonna/hora komplex:

I mina ögon är det bara SDs spel för galleriet. Finns ingen heder när.
Citera
2020-04-02, 14:42
Medlem
Jubberos avatar
Citat:

Fyy Faaan, så jag lider med barnen.
Dom har ju ingen i sin familjära närhet som står upp för det rätta....
Citera
2020-04-02, 14:43
Medlem
Vittnesmålet, Jon*as D***in, som pågår nu, måste ju vara en katastrof sett ur försvarets perspektiv.

- SD smygtittade i LWs dator, hade enl LWs misstankar inloggning till hennes olika sidor
- SDs planterade ljus i hennes säng togs upp.

Undrar om det framgick att SD ska ha gått in olovandes i LWs bostad, när hon inte var hemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in