Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det var som sagt AB men jag undrar fortfarande kring att du säger att KL är manipulativ.
Hon är manipulativ och slåss direkt hon inte får som hon vill. Hon uppfattas som störande vid avhysning. Provokativ.
Hon ljuger sen som nykter om att hon beställde mat och satte sig fridfullt vid andra gästers bord.
Nu finns det tillräckligt med vittnen på plats att inte gå på valserna. Hon varken åt eller var lugn.
Är det här ett beteende som faktiskt kan ha förekommit i hemmet också?
(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Aha, det har framgått i förhör. Min första uppgift bestod i att det var en familjemedlem som kontaktat henne, men det är alltså en journalist.
Oavsett, kan man ju då inte klandra henne för att ta sig dit tycker jag. Att hon snabbt kom dit beror väl på att hon rör sig på Kungsholmen ungefär dygnet runt.
Manipulativ, i form av att hon försöker bortförklara & försköna saker allt som oftast. Det finns en tendens att prata över folk på sin egen sida, men det är otroligt genomskinligt och inget svårt att knäcka hennes koder, om man säger så. Hon är alltså ej duktig på detta, och ur min synvinkel har hon faktiskt ingen anledning att försöka prata till sig folk.
Explosioner har säkert förekommit i hemmet, men det är mer än vad jag de facto vet, kan bara ana.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Ja. Å ena sidan.
1.Hon torskar på fyllan för att hon slåss.
Om det så är ren fylla och odräglig eller slår poliser.
2. Hon är sen manipulativ som nykter.
Om det så gäller dagboksblad, förhör i FUP eller försök att ringa rättsinstanserna under pågående rättsprocess.
Sen har hon garanterat förvridit huvudet på en hel del män.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Gällande manipulativ så glömde jag fråga om följande uppgifter eftersom du anser dig känna KL så väl. Då borde du väl känna till detta också?
Se spoiler.
Det är överensstämmande sakfakta för övrigt och det ses samma mönster att sända män med budskap.
Gällande det där med hunden är det såklart en episod. Jag ställer mig dock frågande.
Att hunden inte är omhändertagen tycker jag visar på att det lika gärna kan vara så att den här butiksinnehavaren snarare har ett horn i sidan, än att det finns legitima skäl till offentlig utläggning.
Problemet med mycket kring Karin, är att många väljer att ta vissa saker för sanning, utan att öht ha kunskap/vetskap om det finns en motsats.