2020-04-02, 00:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det har du inte en aning om så det kan lämnas därhän. Ja nu vet du att det inte räcker med B ord som du nu ältat några hundra sidor om i tråden att han skall berätta.
Du missade frågan.

Citat:
Klart jag drömmer om att anstiftaren ska åka dit.
Om tex KL är skyldig då ska hon in.
Tycker inte du det?
Citera
2020-04-02, 00:13
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaLokal
Visst fortsätter huvudförhandlingen med Billy-Boy imorgon kl 9.00?

Hoppas hoppas hoppas på att rättvisa skipas... vad tippar ni han får för påföljd?
Ja förutsatt att han inte golar såklart

Är ett väldigt knepigt fall det här, Om HOL skulle ha dött så har det hamnat på livstid för B men nu står vi framför ett mordförsök och om Bs advokat kan få ner det till grov misshandel så vete tusan vart vi landar.
Citera
2020-04-02, 00:38
Medlem
develis avatar
Citat:
Visst fortsätter huvudförhandlingen med Billy-Boy imorgon kl 9.00?

Hoppas hoppas hoppas på att rättvisa skipas... vad tippar ni han får för påföljd?
Ja förutsatt att han inte golar såklart
Kör en GW och tror på tvåsiffrigt för mordförsök och grovt vapenbrott, för att han skjuter på så nära håll och nästan dödar HOL som överraskas och har inte en chans.
10.
Citera
2020-04-02, 00:48
Medlem
LaLokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Kör en GW och tror på tvåsiffrigt för mordförsök och grovt vapenbrott, för att han skjuter på så nära håll och nästan dödar HOL som överraskas och har inte en chans.
10.

Bra gissat ”GW”
Jag säger 9, om det räcker får vi se imorn.

Vad får vinnaren? En Billys-pizza?
Citera
2020-04-02, 00:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Bra gissat ”GW”

Vore bra med en uppdatering från media. Nån nämnde att ljudupptagning skulle läggas upp på Youtube.
Vinnaren är den som sätter dit anstiftaren också. Pizza Extra allt från Billys.
Citera
2020-04-02, 02:35
Medlem
Citat:
Bra gissat ”GW”

12. Blev nyss för en utan vapenbrott eller kriminalitet innan.
Citera
2020-04-02, 13:12
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciadevie
Varsågoda...
Länk med bild på Karin Lilja.
Obs inget aprilskämt.

https://www.bildtagg.se/tagg/karin-lilja

Tack för bilden! Hon ser ju ut att ha kul. Det är väl sådär hennes dagar ser ut nu för tiden, som ett stort aprilskämt. Ha ha ha..
Citera
2020-04-02, 13:22
Medlem
Åklagaren yrkade på 12-14. Återstår att se vad det blir. Dom meddelas om 14 dagar.
Citera
2020-04-02, 14:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det var en familjemedlem som meddelade henne. Inget konstigt med det.
Det var som sagt AB men jag undrar fortfarande kring att du säger att KL är manipulativ.
Hon är manipulativ och slåss direkt hon inte får som hon vill. Hon uppfattas som störande vid avhysning. Provokativ.

Hon ljuger sen som nykter om att hon beställde mat och satte sig fridfullt vid andra gästers bord.
Nu finns det tillräckligt med vittnen på plats att inte gå på valserna. Hon varken åt eller var lugn.

Är det här ett beteende som faktiskt kan ha förekommit i hemmet också?

(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Citera
2020-04-02, 15:09
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Det var som sagt AB men jag undrar fortfarande kring att du säger att KL är manipulativ.
Hon är manipulativ och slåss direkt hon inte får som hon vill. Hon uppfattas som störande vid avhysning. Provokativ.

Hon ljuger sen som nykter om att hon beställde mat och satte sig fridfullt vid andra gästers bord.
Nu finns det tillräckligt med vittnen på plats att inte gå på valserna. Hon varken åt eller var lugn.

(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.

Aha, det har framgått i förhör. Min första uppgift bestod i att det var en familjemedlem som kontaktat henne, men det är alltså en journalist.
Oavsett, kan man ju då inte klandra henne för att ta sig dit tycker jag. Att hon snabbt kom dit beror väl på att hon rör sig på Kungsholmen ungefär dygnet runt.

Manipulativ, i form av att hon försöker bortförklara & försköna saker allt som oftast. Det finns en tendens att prata över folk på sin egen sida, men det är otroligt genomskinligt och inget svårt att knäcka hennes koder, om man säger så. Hon är alltså ej duktig på detta, och ur min synvinkel har hon faktiskt ingen anledning att försöka prata till sig folk.

Explosioner har säkert förekommit i hemmet, men det är mer än vad jag de facto vet, kan bara ana.

Citat:
Ja. Å ena sidan.

1.Hon torskar på fyllan för att hon slåss.
Om det så är ren fylla och odräglig eller slår poliser.

2. Hon är sen manipulativ som nykter.
Om det så gäller dagboksblad, förhör i FUP eller försök att ringa rättsinstanserna under pågående rättsprocess.

Sen har hon garanterat förvridit huvudet på en hel del män.
Citat:
Gällande manipulativ så glömde jag fråga om följande uppgifter eftersom du anser dig känna KL så väl. Då borde du väl känna till detta också?
Se spoiler.

Det är överensstämmande sakfakta för övrigt och det ses samma mönster att sända män med budskap.

Gällande det där med hunden är det såklart en episod. Jag ställer mig dock frågande.
Att hunden inte är omhändertagen tycker jag visar på att det lika gärna kan vara så att den här butiksinnehavaren snarare har ett horn i sidan, än att det finns legitima skäl till offentlig utläggning.

Problemet med mycket kring Karin, är att många väljer att ta vissa saker för sanning, utan att öht ha kunskap/vetskap om det finns en motsats.
Citera
2020-04-02, 15:12
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ciadevie
Varsågoda...
Länk med bild på Karin Lilja.
Obs inget aprilskämt.

https://www.bildtagg.se/tagg/karin-lilja

Visst är det Karin, men otroligt osmaklig bild. Ta kort på någon som sover? Vem fan tror du att du är?

Citat:
Tack. Sover hon?

Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Tack för bilden! Hon ser ju ut att ha kul. Det är väl sådär hennes dagar ser ut nu för tiden, som ett stort aprilskämt. Ha ha ha..
Citera
2020-04-02, 15:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Aha, det har framgått i förhör. Min första uppgift bestod i att det var en familjemedlem som kontaktat henne, men det är alltså en journalist.
Oavsett, kan man ju då inte klandra henne för att ta sig dit tycker jag. Att hon snabbt kom dit beror väl på att hon rör sig på Kungsholmen ungefär dygnet runt.

Manipulativ, i form av att hon försöker bortförklara & försköna saker allt som oftast. Det finns en tendens att prata över folk på sin egen sida, men det är otroligt genomskinligt och inget svårt att knäcka hennes koder, om man säger så. Hon är alltså ej duktig på detta, och ur min synvinkel har hon faktiskt ingen anledning att försöka prata till sig folk.

Explosioner har säkert förekommit i hemmet, men det är mer än vad jag de facto vet, kan bara ana.

Gällande det där med hunden är det såklart en episod. Jag ställer mig dock frågande.
Att hunden inte är omhändertagen tycker jag visar på att det lika gärna kan vara så att den här butiksinnehavaren snarare har ett horn i sidan, än att det finns legitima skäl till offentlig utläggning.

Problemet med mycket kring Karin, är att många väljer att ta vissa saker för sanning, utan att öht ha kunskap/vetskap om det finns en motsats.
Gällande djurägaren så överensstämmer övrig fakta om KLs livssituation.
Jag undrade kring manipulativ och de uppgifter som förekom kring psykisk ohälsa.

Som komplement skrev jag nu ett annat exempel och vad det kan innebära. Om det nu ses i det yttre offentligt så lär det väl ha förekommit i hemmet på fyllan resonerade jag.
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in