2020-04-02, 13:04
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför kallar Alex Sami för sin son egentligen? Jätterandom

De har hittat någon form av far och son-relation afrikaner emellan.

Fin vänskap.
2020-04-02, 13:05
Medlem
Citat:

För sami kallar honom baba. Han ser upp till honom genom träning och kost vilket jag tycker är väldigt kul för sami, han hade blivit deppig annars nu när glasman har åkt och jassa alltid är med Julia.
2020-04-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har ni sett detta klipp
https://youtu.be/tG8JXLbIb1A

BB Kanada berättar att säsongen kommer avbrytas.
Tyldigt att den info deltagarna fått i Sverige inte är tillräcklig då de kan skoja om Corona.

Fränt hus de har i Kanada.

Är väl mest Amilia som skämtar om Corona? Hon skämtar även om incest så tror inte hon bryr sig så mycket oavsett. Produktionen håller henne om ryggen så långt det går
2020-04-02, 13:06
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Detta missade jag, vad sa han?

Fan vad jag stör mig på Victoria. Hon vill verkligen visa alla hur cool hon är som hänger med ”grabbarna” (det sa hon flera gånger högt igår när hon hade spelat lite boll med dem i 5 min på utegården). Tror hon att hon vinner tittare på det? Sedan håller hon på och tittar på sin röv i spegeln i gymmet hela tiden. Bara jag som tycker hon inte är så fit med tanke på hur hon får det att låta som att hon är en fitness gudinna? Gillar hur Sami knappt tittade mot henne när hon härmade hans dans till Ya bibi och skrattade mot honom för att få hans uppmärksamhet.

Väldigt många tjejer som gärna pratar och skryter om hur de hellre hänger med grabbar då de är mer som dem, vilket betyder att de inte är som "andra tjejer", de är speciella. Stämmer oftast inte, de är fortfarande lika bitchiga och lömska som oss andra tjejer
2020-04-02, 13:09
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Nähe? Så glasman fick inte stanna 1 vecka extra?

Så du tror det var enbart för hans skull? Hade det inte å göra med att de inte kan skicka in fler deltagare och därför ville hålla kvar alla en vecka till bara?
2020-04-02, 13:09
Medlem
Citat:
De har hittat någon form av far och son-relation afrikaner emellan.

Fin vänskap.

Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
För sami kallar honom baba. Han ser upp till honom genom träning och kost vilket jag tycker är väldigt kul för sami, han hade blivit deppig annars nu när glasman har åkt och jassa alltid är med Julia.

Fint men känns lite stelt när Alex säger "min son" var tionde minut
2020-04-02, 13:10
Medlem
Citat:

Vet inte hur det började. Sami kallar ju Alex för Baba då och då som i pappa.
2020-04-02, 13:12
Medlem
1c9r5s avatar
Kör de alltid "sändningen återkommer strax" när de dekorerar huset osv eller har man sett produktionen nån gång göra det? Inför nya teman osv?
2020-04-02, 13:12
Medlem
Squin.Teyes avatar
Alex har sina många sidor. Gillar den sidan av honom som lyfter andra. Han kan verkligen lyfta och peppa Sami på ett mycket fint sätt.
2020-04-02, 13:14
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag fattar inte hur de har tänkt? Gör de det medvetet för att Amilia ska vara kvar? För om vi får rädda en så lär rösterna vara splittrade då kan de nog rigga med att hon minsann är en av de som räddades. Däremot om vi ska rösta ut en så lär hon garanterat få flest röster från folket!
Precis, dom försöker i alla fall garanterat att öka chanserna för henne att klamra sig kvar. Det kommer ju med största sannolikhet bli en röstning där man ska rädda sin favorit, kan inte tänka mig något annat.
2020-04-02, 13:14
Medlem
askungens avatar
Citat:
Har ni sett detta klipp
https://youtu.be/tG8JXLbIb1A

BB Kanada berättar att säsongen kommer avbrytas.
Tyldigt att den info deltagarna fått i Sverige inte är tillräcklig då de kan skoja om Corona.

Fränt hus de har i Kanada.
Ohhh började lipa...
BB sverige har ju inte ens sagt att det är pga covid som man inte tar inte nya deltagare och därmed fick glasman vs julia + glasman vs lennie chans att stanna båda två.
Även med tanke på deltagarnas bristande hygien vad gäller smittspridning så lär dom få sig en rejäl käftsmäll när de kommer ut.
Iofs så verkar inte glasman direkt brydd som springer på krogen som vanligt.
2020-04-02, 13:16
Medlem
askungens avatar
Citat:
Är väl mest Amilia som skämtar om Corona? Hon skämtar även om incest så tror inte hon bryr sig så mycket oavsett. Produktionen håller henne om ryggen så långt det går
Men om någon skämtar om hennes alkoholvanor riskerar man att bli anmäld för förtal

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in