Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Du tycker alltså att vem som helst som googlar lite ska ha lika mycket att säga till om som experter med lång utbildning och decennier av erfarenhet inom komplicerade frågor som virusspridning?
Om du är så orolig för din familj undrar jag varför du inte är hemma och tar hand om dem nu? Om du jobbar i Kuwait inom sjukvården för att motverka spridningen av C-19 förstår jag din situation. Om du är där på semester eller jobbar med något helt annat har du bara dig själv att skylla.
Fetat, ja det tycker jag, du har ju närmast en fascistisk syn på detta, sitt ned och gör som du blir tillsagd. Så länge jag och min familj är utsatt har jag all rätt att skrika precis hur högt jag vill om jag inte anser att rätt åtgärder vidtas.
Halva världen har stängt ned och fri rörelse existerar inte så jag sitter vackert fast där jag är i Kuwait.
Slår aldrig fel med er
Går man tillbaka och tittar så är det alltid en kommentar om att det inte är farligare än en vanlig influensa.
Citat:
Förmodligen kommer smittan vara under kontroll inom några veckor och antalet döda kommer landa långt under en helt vanlig influensaepidemi som tar fler en tusen liv bara i Sverige varje år.
Du var här så pass otrevlig så jag får helt enkelt önska dig och din familj en kraftig coronainfektion.