2020-04-02, 11:15
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Alltså snälla. Frida har ju varit väldigt mycket mer chill, såklart dom rosa orkar med henne mer nu för hon inte är ett klister på allt och alla?

Exakt såhär!!!
2020-04-02, 11:16
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Fattar inte heller. Måste varit något Victoria sa/gjorde?
Jepp, så var det tydligen. Victorias tunga måste vara så jävla brun nu, hon går verkligen huset runt och marinerar in tungan i folks rövar för att ställa sig in hos de hon tror är populära.

Men det sagt. Amilia ska ändå ut först. HATAR henne!
2020-04-02, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Fattar inte heller. Måste varit något Victoria sa/gjorde?

Vicky satt och smörade för Julia, sedan frågade hon Frida om hon ville ta en cigg.

Med tanke på hur mkt skit som snackas är det sjukt genomskinligt
2020-04-02, 11:17
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jepp, så var det tydligen. Victorias tunga måste vara så jävla brun nu, hon går verkligen huset runt och marinerar in tungan i folks rövar för att ställa sig in hos de hon tror är populära.

Men det sagt. Amilia ska ändå ut först. HATAR henne!

Fast det enda Victoria gjorde var att fråga om Julia vill med ut. Och de två hade bara suttit vid köksbordet och snackade om veckan och immuniteterna. Hon smörade 0% utan de hade bara ett samtal liksom precis som vem som helst kan ha.
2020-04-02, 11:18
Medlem
Jassa är ett helgon som aldrig gör fel...
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Dig litar jag dock inte på. Du sköter Vickys instagram så du är inte objektiv

Fast det var exakt vad jag såg också. Vicky är inte en av mina favoriter nej.
Medlem
rolig frågestund på Victorias instagram. En fråga är om Victoria vill jobba vidare som flygvärdinna. Då svarar hennes kompis att Victoria vill jobba med sociala medier, skräll.

Direkt när hon blir utröstad kommer hon börja ta reklamjobb för skitsaker. Då tycker jag vi alla går in och kommenterar på bilderna att vi aldrig någonsin mer kommer att handla från deras märke, dröjer inte länge innan hon är körd på samarbeten.
2020-04-02, 11:19
Medlem
ollepoll2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Fast det enda Victoria gjorde var att fråga om Julia vill med ut. Och de två hade bara suttit vid köksbordet och snackade om veckan och immuniteterna. Hon smörade 0% utan de hade bara ett samtal liksom precis som vem som helst kan ha.

Verkligen inte, då har du fallit för victorias "manipulation"

Kort därefter frågade Victoria ifall Frida vill komma ut o umgås

Victoria hänger löst o därmed behöver smöra in sig hos alla

Julia/Jassa ser igenom det
2020-04-02, 11:19
Medlem
Nej, jag köper INTE Jassas beteende. Usch! Kräks på henne! Hon som har varit min favorit i några veckor. Hon är lika "dålig" som alla andra som försöker överleva socialt i huset. Som tidigare talare sa, att Rosa rummet pratar mer med Frida beror på att hon är mycket mer nedtonad och lugn! Ponera att det är för att de vill vinna hennes tillit - so what? De gör det lika mycket som spelarna från Rainbow!!!
2020-04-02, 11:20
Medlem
Citat:
Dig litar jag dock inte på. Du sköter Vickys instagram så du är inte objektiv
Aaaa det förklarar en del!
2020-04-02, 11:21
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Dom satt och pratade bara vid köksbordet, om veckan och immuniteterna. Inget annat.

Vicky pratade om träning och hur hon gör när hon laddar sina batterier, att hon laddar batterierna genom att umgås med sina vänner. Osv. Det var ett riktigt bondningsförsök!
2020-04-02, 11:22
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepoll2020
Verkligen inte, då har du fallit för victorias "manipulation"

Kort därefter frågade Victoria ifall Frida vill komma ut o umgås

Victoria hänger löst o därmed behöver smöra in sig hos alla

Julia/Jassa ser igenom det

Fast Frida har ju tagit egna initiativ till att umgås med de i rosa rummet också? Och Frida och Vicky har fått en bättre relation samtidigt som, som någon annan skrev, har Frida blivit mer chill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in