2020-04-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Intressant idé med tanke på att en majoritet av S röster kom från män, och detsamma gäller Trump. I Brasilien får man inte föra sådan statistik, men inför valet hade 30% av männen deklarerat sitt stöd för Bolsonaro jämfört med 15% av kvinnorna.

Men det är kvinnor som för de till makten tydligen.

Lukashenko är en annan man som hanterar det manligt, genom att förklara att 50g vodka om dagen samt bastu håller coronaviruset borta.

Jag skrev "de inkompetenta männen". Detta innefattar inte Trump eller Bolsonaro. Löfvén blev väl framröstad av kvinnor och somalier som lever på bidrag? Sen så vet vi ju inte exakt hur folk röstade i senaste riksdagsvalet eftersom Sverige är en av de mest korrupta diktaturerna i Europa. Det mesta tyder på att våra val är riggade.
Citera
2020-04-01, 20:35
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abominative
Nu har vi inte hunnit få så mycket information om Covid 19, men det är mycket möjligt att både Trump och Bolsonaros hade helt rätt i sina initiala bedömningar av viruset. Dessa 2 ledare har mycket högre trovärdigthet än idioterna i Sverige.

När CBS skulle visa bilder från ett sjukhus i New York visade de bilder från ett sjukhus i Italien. https://youtu.be/HDLHof2deio?t=605

SVT var inne på en intensivvårdsavdelning på ett sjukhus i Italien och filmade människor som påstods vara smittade av corona. Jag intervjuade själv en ansvarig för en intensivvårdsavdelning på Huddinge sjukhus idag som sade att det var extremt oetiskt av SVT att gå in och filma svårt sjuka patienter som inte kunde ge sig medgivande till att bli filmade.

Okej, med tanke på att du försvarar Trump och Bolsonaros hantering av rådande situation samt bedömer Bolsonaro som kompetent, bedömer jag att vi två inte har så mycket mer att diskutera med varandra.
Du kan ju tänka tillbaka på Bolsonaros "lilla influensa" när detta är över, så får vi se hur många som strök med i den.
Citera
2020-04-01, 21:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abominative
Vad är det jag har fel i enligt dig?

Jag kan inte tala om för dig att ditt tyckande om tex kvinnor är fel. Jag kan inte bedöma ditt ogrundade fördomsfulla skitsnack, du har all rätt i världen att vara så fördomsfull och hatisk som du vill.
Citera
2020-04-01, 21:43
Medlem
Ja tänk om inte landet Sverige varit landet upp och ner, och istället för att plöja ner miljarder i narcissistiska kvinnors projekt till själbedrägeriet feminismen faktiskt satsat på katastrofberedskap och skyddsutrustning. Vad behöver Sverige mest i framtiden, en genuspsykotisk häxa i lila hår som försöker skapa masspsykos eller en militärmakt, polis och sjukvård som fungerar?

Vet inte riktigt, vad tycker ni Jenny9 och den andra subban?
Citera
2020-04-01, 22:07
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Ja tänk om inte landet Sverige varit landet upp och ner, och istället för att plöja ner miljarder i narcissistiska kvinnors projekt till själbedrägeriet feminismen faktiskt satsat på katastrofberedskap och skyddsutrustning. Vad behöver Sverige mest i framtiden, en genuspsykotisk häxa i lila hår som försöker skapa masspsykos eller en militärmakt, polis och sjukvård som fungerar?

Ja för det första så känner jag ju mig manad att bemöta dig med samma respekt ditt jävla kräk.

Då var det avklarat.

Har du källor på dina påståenden? Exakt hur många miljarder har regeringen "plöjt ner i narcissistiska kvinnors projekt"? Och till vilka projekt gick miljarderna?
Citera
2020-04-01, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja för det första så känner jag ju mig manad att bemöta dig med samma respekt ditt jävla kräk.

Då var det avklarat.

Har du källor på dina påståenden? Exakt hur många miljarder har regeringen "plöjt ner i narcissistiska kvinnors projekt"? Och till vilka projekt gick miljarderna?
Skämtar du med mig, butchflatan? Du menar att du tänker opponera dig mot att feminismen varit en mångmiljardindustri i Sverige senaste tre decennierna, med den hjälplösa anklagelsen om "källa"?

Skäms, ni bär och kommer bära blod på era händer, era sjuka kvinnosvin. Sök inte hjälp, ta istället livet av dig och undvik skada på din omgivning.
Citera
2020-04-01, 22:39
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Skämtar du med mig, butchflatan? Du menar att du tänker opponera dig mot att feminismen varit en mångmiljardindustri i Sverige senaste tre decennierna, med den hjälplösa anklagelsen om "källa"?

Skäms, ni bär och kommer bära blod på era händer, era sjuka kvinnosvin. Sök inte hjälp, ta istället livet av dig och undvik skada på din omgivning.

Jösses. Ni (kvinno)hatiska män är så lågbegåvade och omogna att det börjar bli genant. Det är bara idel ogrundade fördomar och rent skitsnack ni kommer med. Och så fort ni blir utmanande eller ombedda att komma med lite mer underlag än era egna pissigheter så blir ni antingen rabiata som fan eller börjar bortförklara eller tar på er offerkoftan.

TS är full med fördomar, tråden är full med fördomar från diverse mansapor.

Ni kanske ska fundera på att höja kvalitén en aning, både på era inlägg och eventuella trådstarter? Eller ska vi andra, normalbegåvade kvinnor och män som sitter här och försöker ha en diskussion/debatt, behöva idiotförklara er varenda jävla gång?

Hur fan TYCKER DU att jag ska bemöta DINA jävla fördomar?
Senast redigerad av Jenny9 2020-04-01 kl. 22:50.
Citera
2020-04-02, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Okej, med tanke på att du försvarar Trump och Bolsonaros hantering av rådande situation samt bedömer Bolsonaro som kompetent, bedömer jag att vi två inte har så mycket mer att diskutera med varandra.
Du kan ju tänka tillbaka på Bolsonaros "lilla influensa" när detta är över, så får vi se hur många som strök med i den.

Det är fler människor som kommer dö av den ekonomiska krisen som är på väg till följd av överskuldsättning. Det monetära systemet har varit korrupt väldigt länge och det har bara varit en tidsfråga innan allt kraschar. Detta är ett ämne som män generellt sett förstår sig på bättre än kvinnor.
Citera
2020-04-02, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag kan inte tala om för dig att ditt tyckande om tex kvinnor är fel. Jag kan inte bedöma ditt ogrundade fördomsfulla skitsnack, du har all rätt i världen att vara så fördomsfull och hatisk som du vill.

Ja, men kan du bemöta det jag skrivt på ett sakligt sätt? Det var någon som skrev till mig tidigare i tråden att vänsterextremister ofta går till personangrepp när de inte har några argument.
Citera
2020-04-02, 07:14
Medlem
Citat:

Jag tror tyvärr att kvinnorna är för korkade för att förstå vad du pratar om här. Det blir ju mer och mer tydligt för varje dag som går varför kvinnor inte fick ha så mycket makt förr i tiden och att detta feministiska samhällsbygget inte fungerar.
Citera
2020-04-02, 07:23
Medlem
Jag vill se länkar till något som bevisar att Feministerna inte har uppfunnit Patriarkatet.
Citera
2020-04-02, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bernterik
Jag vill se länkar till något som bevisar att Feministerna inte har uppfunnit Patriarkatet.

Definiera patriarkatet. Jag kan nog i min egen definition hitta det i vissa delar av världen. Finns dock inte i Sverige. Sverige lider av ett matriarkat i den mening att media och offentlig verksamhet styr landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in