2020-04-01, 14:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abominative
De inkompetenta männen du nämner är på sina positioner pga naiva lättlurade kvinnor. Hade bara män haft makt i Sverige hade inte en sådan som Stefan Löfvén kommit till makten med sin svetsarbakgrund. Männen är mer benägna att ta till sig fakta, te x från alternativ media, och skapa sig en gedigen uppfattning. Kvinnorna röstar bara på det som känns rätt och som media säger åt de att rösta på, de är väldigt lättstyrda.

Angela Merkel utformar inte sin egen politik, det är män som styr henne.

Detta var fanimej det dummaste jag läst på länge.
Finns ingen som helst hejd på dina bortförklaringar till mäns fördel, och med detta inlägget har du visat att du förmodligen saknar normal begåvning.
Citera
2020-04-01, 14:53
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
En liten komnetar som hör ämnet till.

Igår läste jag att antalet döda i corna nu konstaterats överstigit 40 000.
Världen baxnar! Förfärligt! 40 000 döda!
Man sätter hela världen i hold, och river upp himmel och jord för att förhindra detta
( inte fel enligt mig) ...men!

En stillsam kommentar.
Varje år, år efter år efter år efter år, i världen så mördas 50 000 kvinnor av en partner eller släkting.
Inte många som ens lägger märke till den "notisen" eller den "sjukdomen" som varje år drar över världen.

https://www.npr.org/sections/goatsandsoda/2018/11/30/671872574/u-n-report-50-000-women-a-year-are-killed-by-intimate-partners-family-members?t=1585729655382
Intressant whataboutism, men för kännedom har det bara dött folk i två månader ännu och om bara en vecka har vi passerat tusen döda även i Sverige, så vi är inte klara för i år ännu.
Det kan hända att du får äta upp detta inlägg, är vad jag ville säga.

Sektionen "goats and soda" känns inte riktigt lika trovärdigt som den påstådda kopplingen till FN som saknade länk.
Hur kommer det sig?
För det andra, vet vi att våld tar livet av ganska många världen runt varje år.
Har du möjligen siffror på hur många män som dör?

Eller för att vara lite relevant, vad är siffrorna för mördade kvinnor och flickor i Sverige?
Såhär,
vi vet att det finns psykopater som tar livet av folk av en massa anledningar. En av världens mest kända låtar av Johnny Cash handlar om en man som tog livet av en person bara för att se honom dö.

Nu till min fråga: Vem är det som valt den där psykopaten till sin pojkvän tror du?
Visst, spännande och passionerad, men det finns rödflaggor också.

Det finns varningssignaler där man borde inse att det är dags att packa och dra innan psykopaten anser sig ha äganderätt över dig.

Psykopater finns av både manligt och kvinnligt kön.
Kvinnliga psykopater mördar ofta sina barn i första hand.

De anser sig ha rätt till det.
Citera
2020-04-01, 14:53
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Detta var fanimej det dummaste jag läst på länge.
Läs på:
https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Democratic_Union_of_Germany
Citera
2020-04-01, 15:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag har inte koll på alla 200 kommunikatörernas kön, däremot är det så att majoriteten av kvinnorna i Sverige får sin inkomst av staten och det är uppenbart att kvinnor vill ha en stor stat, som tyvärr ofta blir korrupt. Ja, den korruption vi har i Sverige idag är starkt kopplad till kvinnors naivitet och ointresse för samhället. I Sverige ska kvinnor ha lika mycket makt och lika mycket att säga till om trots att de främst intresserar sig för mode, smink, trevliga tjejmiddagar, resor och inredning mellan männen tar reda på hur samhället fungerar. Det håller inte.

Om jag inte minns fel betalar vi 59% skatt i Sverige. Det öppnar upp för en gigantisk korruption och ett parasiterande inom offentlig sektor. I mer liberala samhällen kan jag tänka mig att korruptionen existerar i privata bolag istället.

Citat:
De inkompetenta männen du nämner är på sina positioner pga naiva lättlurade kvinnor. Hade bara män haft makt i Sverige hade inte en sådan som Stefan Löfvén kommit till makten med sin svetsarbakgrund. Männen är mer benägna att ta till sig fakta, te x från alternativ media, och skapa sig en gedigen uppfattning. Kvinnorna röstar bara på det som känns rätt och som media säger åt de att rösta på, de är väldigt lättstyrda.

Angela Merkel utformar inte sin egen politik, det är män som styr henne.

Ja ok, ännu ett nättroll. Jag hoppas verkligen att du är ett nättroll för annars är du nog en av de mest korkade som jag stött på.
Citera
2020-04-01, 15:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Läs på:

Om du inte klarar av att se idiotin i inlägget så har vi ingenting mer att säga varandra tror jag. Då är din intellektuella nivå så pass låg att det helt enkelt inte är någon idé.
Citera
2020-04-01, 15:35
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Intressant whataboutism, men för kännedom har det bara dött folk i två månader ännu och om bara en vecka har vi passerat tusen döda även i Sverige, så vi är inte klara för i år ännu.
Det kan hända att du får äta upp detta inlägg, är vad jag ville säga.

Sektionen "goats and soda" känns inte riktigt lika trovärdigt som den påstådda kopplingen till FN som saknade länk.
Hur kommer det sig?
För det andra, vet vi att våld tar livet av ganska många världen runt varje år.
Har du möjligen siffror på hur många män som dör?

Eller för att vara lite relevant, vad är siffrorna för mördade kvinnor och flickor i Sverige?
Såhär,
vi vet att det finns psykopater som tar livet av folk av en massa anledningar. En av världens mest kända låtar av Johnny Cash handlar om en man som tog livet av en person bara för att se honom dö.

Nu till min fråga: Vem är det som valt den där psykopaten till sin pojkvän tror du?
Visst, spännande och passionerad, men det finns rödflaggor också.

Det finns varningssignaler där man borde inse att det är dags att packa och dra innan psykopaten anser sig ha äganderätt över dig.

Psykopater finns av både manligt och kvinnligt kön.
Kvinnliga psykopater mördar ofta sina barn i första hand.

De anser sig ha rätt till det.

Ok då ska jag använda mig av samma teknik som du. Du säger att kvinnliga psykopater ofta mördar sina barn i första hand. Vem skaffade barn med dem? Det var ju män. Såg inte dessa män varningssignalerna? Det borde de ju ha gjort, det verkar ju vara jätte enkelt enligt dig. Bara att packa och dra och ta ungarna med sig innan hon anser sig ha rätt att mörda dem.

Citat:
Läs på:

Varför har du länkat information om tyska CDU?
Citera
2020-04-01, 16:25
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ok då ska jag använda mig av samma teknik som du. Du säger att kvinnliga psykopater ofta mördar sina barn i första hand. Vem skaffade barn med dem? Det var ju män. Såg inte dessa män varningssignalerna? Det borde de ju ha gjort, det verkar ju vara jätte enkelt enligt dig. Bara att packa och dra och ta ungarna med sig innan hon anser sig ha rätt att mörda dem.

Varför har du länkat information om tyska CDU?
Tack för ett bra försök.
Det tar sig sa mordbrännaren.

Såhär, det finns över 100 000 pappor i Sverige som inte har några som helst rättigheter till sina barn (Ingen man har det om man hårddrar det) och det finns ytterligare flera hundra tusen män som är betalningsskyldiga för barn de inte har vårdnaden om över huvudtaget. En del betalar dessutom underhåll för barn som inte ens är deras.
Sen över 20 år tillbaka behövs inte längre en biologisk pappa för att skaffa barn i Sverige. Förr räckte det med en partner, så två män kunde skaffa barn, men det var ännu vanligare att två kvinnor skaffade barn. Något hundratal singelkvinnor varje år åkte dock trots detta över till Danmark för att de tyckte att det var diskriminerande mot dem som inte kunde landa en partner, så de fick insemination mot en sudd pengar.
Det är nu infört i Sverige, så det behövs ingen partner eller kontroll för valfri kvinna att skaffa sig barn utan pappa, när som helst.

Män har sett varningssignalerna sen 70-talet, men kvinnors frigörelse från kärnfamiljer och eget och delat har varit viktigare, så ingen brytt sig.

Allt detta har naturligtvis konsekvenser.
Här är en av dem.
Citera
2020-04-01, 16:48
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Såhär, det finns över 100 000 pappor i Sverige som inte har några som helst rättigheter till sina barn (Ingen man har det om man hårddrar det) och det finns ytterligare flera hundra tusen män som är betalningsskyldiga för barn de inte har vårdnaden om över huvudtaget. En del betalar dessutom underhåll för barn som inte ens är deras.

Jamen så går det när man skaffar barn med dåliga kvinnor, "bad chicks" som jag kallar dem. Män måste lära sig att inte bara gå efter utseendet när de väljer partner och vem de ska skaffa barn med. Det räcker inte med att "ta vad man får" eller "jamen hon var ju kåt och ville knulla". Som man sår får man ligga liksom. Dessa män får skylla sig själva helt enkelt eller hur? De kunde packat och dragit, ingen tvingade dem att skaffa barn.

Citat:
Sen över 20 år tillbaka behövs inte längre en biologisk pappa för att skaffa barn i Sverige. Förr räckte det med en partner, så två män kunde skaffa barn, men det var ännu vanligare att två kvinnor skaffade barn. Något hundratal singelkvinnor varje år åkte dock trots detta över till Danmark för att de tyckte att det var diskriminerande mot dem som inte kunde landa en partner, så de fick insemination mot en sudd pengar.
Det är nu infört i Sverige, så det behövs ingen partner eller kontroll för valfri kvinna att skaffa sig barn utan pappa, när som helst.

Vi pratade om kvinnor som slår ihjäl sina barn. Vad har ovanstående stycke med det att göra? Menar du att kvinnor som skaffar barn via insemination i större utsträckning är psykopater och mer benägna att slå ihjäl sina barn? Isåfall får du komma med källor som bevisar detta.

Citat:
Män har sett varningssignalerna sen 70-talet, men kvinnors frigörelse från kärnfamiljer och eget och delat har varit viktigare, så ingen brytt sig.

Så kvinnors frigörelse har att göra med att kvinnliga psykopater slår ihjäl sina barn? Posta källor som visar på det sambandet.
Citera
2020-04-01, 16:58
Medlem
Citat:
Jamen så går det när man skaffar barn med dåliga kvinnor, "bad chicks" som jag kallar dem. Män måste lära sig att inte bara gå efter utseendet när de väljer partner och vem de ska skaffa barn med. Det räcker inte med att "ta vad man får" eller "jamen hon var ju kåt och ville knulla". Som man sår får man ligga liksom. Dessa män får skylla sig själva helt enkelt eller hur? De kunde packat och dragit, ingen tvingade dem att skaffa barn.

Vi pratade om kvinnor som slår ihjäl sina barn. Vad har ovanstående stycke med det att göra? Menar du att kvinnor som skaffar barn via insemination i större utsträckning är psykopater och mer benägna att slå ihjäl sina barn? Isåfall får du komma med källor som bevisar detta.

Så kvinnors frigörelse har att göra med att kvinnliga psykopater slår ihjäl sina barn? Posta källor som visar på det sambandet.

Dina inlägg visar på tydliga psykopatiska drag med en släng av feministiskt selektiv autismstörning.

Du är beviset du söker i denna diskussion,
Grattis du är den felande länken
Citera
2020-04-01, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du lider av tunnelseende.

Minns du Trumps inställning från början? Det var "lugnt, ingen fara, allt under kontroll".
Eller Bolsonaros intelligensbefriade inställning, "det är bara en liten influensa". Den fullständiga överrepresentation av MÄN i alla sammanhang här, är vad som slår en kraftigt när man tittar på nyheterna.

Nu har vi inte hunnit få så mycket information om Covid 19, men det är mycket möjligt att både Trump och Bolsonaros hade helt rätt i sina initiala bedömningar av viruset. Dessa 2 ledare har mycket högre trovärdigthet än idioterna i Sverige.

När CBS skulle visa bilder från ett sjukhus i New York visade de bilder från ett sjukhus i Italien. https://youtu.be/HDLHof2deio?t=605

SVT var inne på en intensivvårdsavdelning på ett sjukhus i Italien och filmade människor som påstods vara smittade av corona. Jag intervjuade själv en ansvarig för en intensivvårdsavdelning på Huddinge sjukhus idag som sade att det var extremt oetiskt av SVT att gå in och filma svårt sjuka patienter som inte kunde ge sig medgivande till att bli filmade.
Citera
2020-04-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ja ok, ännu ett nättroll. Jag hoppas verkligen att du är ett nättroll för annars är du nog en av de mest korkade som jag stött på.

Vad är det jag har fel i enligt dig?
Citera
2020-04-01, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Så män styr Angela Merkel, men kvinnor har sett till att föra Stefan Löfvén till makten?

Det är män som styr både Merkel och Löfvén både bägge dessa är bilderbergare. Däremot är det främst män som insett detta. Kvinnorna tror att allt samhället tuffar på bra och har ingen aning om vart vi är på väg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in