Citat:
Ursprungligen postat av
Rad-i-Kalle
Precis.
I förlängningen är det på sätt och vis ”vårt” eget fel. Löfvén är ”vald” av folket, hans förtroende har ökat under krisen och väääldigt många litar på FHM.
Sen att det FHM säger är bekvämast för folk tycker jag är illavarslande - uppenbart vill man inte ifrågasätta honom, för då blir det ”jobbigt”.
Svensken litar enormt mycket på politiker, olika experter och dyligt.
Säger de gör så så gör alla så utan att ifrågasätta något och ifrågarsätter du det så blir du genast placerad i ett hörn skapat av regeringen som de fått alla små gulliga hundvalpar att kasta onda ögat på.
I Sverige idag om du tycker att Tegnell är en skithög så skriver media direkt något om någon i hörnet och titta Tegnell får blommor och kärlek utav svenska folket. Stackarn va, hålla på så där och vara rädda och förbannade när farsoten härjar. Nej nu ska ni vara tysta och beskedliga och invänta resultatet. Ni kan ju förstås stryka med några men ta det lugnt vi har placerat ut fältsjukhus för ca 600 personer men det är ingen fara, ta det lugnt( era dumskallar)
Jag får be om ursäkt men jag har svårt att uttrycka mig politiskt korrekt och det kan ibland se väldigt galet ut det jag skriver. Jag ser väldigt mycket i bilder och då blir det lite skit med i texterna.