2020-03-26, 22:50
Medlem
Det händer inte så mycket i denna tråden... Ingen som vet nåt eller är fallet inte intressant nog... Hur som helst... Har människan något med barnporr att göra så önskar jag henne en fruktansvärd död...
Citera
2020-03-27, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Knappast troligt att det blir nedlagt eftersom dom suttit häktade så länge. För dom är väl fortfarande häktade?

EW är inte häktad iallafall
Citera
2020-03-28, 08:32
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CryptoHej
EW är inte häktad iallafall

Nej, det har ju framgått tidigare här, men dom två andra då? Dom som är huvudmisstänkta...
Citera
2020-03-28, 10:43
Medlem
Om de inte är omhäktade, så måste de väl vara på fri fot? När gick förra omhäktningstiden ut? Har för mig 20/2 men kan ha fel.
Citera
2020-03-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi900
Om de inte är omhäktade, så måste de väl vara på fri fot? När gick förra omhäktningstiden ut? Har för mig 20/2 men kan ha fel.

De omhäktas var fjortonde dag.
Ingen stämningsansökan är inlämnad än.
Senast 3/4 är nästa datum för omhäkting
Citera
2020-03-28, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcDeadPeople
Det händer inte så mycket i denna tråden... Ingen som vet nåt eller är fallet inte intressant nog... Hur som helst... Har människan något med barnporr att göra så önskar jag henne en fruktansvärd död...

Min teori om varför det är så EXTREMT tyst om detta är att det helt enkelt inte finns någon här på FB som vet något.
Citera
2020-03-28, 19:55
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detroit1
Min teori om varför det är så EXTREMT tyst om detta är att det helt enkelt inte finns någon här på FB som vet något.

Nej, men det finns ju flera här som tydligen känner de misstänkta, eller hur?
Dessutom finns det officiella handlingar, som någon eller några har koll på och så snart det kommer något nytt från rättsväsendet så läggs det ut.
Citera
2020-03-31, 09:06
Medlem
Det finns ingen information att lämna i detta ännu. De två misstänkta sitter fortfarande häktade. Inget nytt har sipprat ut. Alla runt de häktade är frågande till vad som händer och när det blir förhandling.
Citera
2020-04-01, 07:03
Medlem
Det är en stor och omfattande utredning. Det jag hörde senast är att det handlar om att dom sålde filmer och håller på att utreda vilka som har köpt ifrån dem. Mer än så vet jag inte.
Citera
2020-04-01, 19:48
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savsjoskvaller
EW är fortfarande misstänkt för inblandning eller annat då hon visste vad som hände. Hennes egen mamma berättade detta, har svårt att tro att hon skulle ljuga faktiskt.
Vet inte vad man får för dom i slutändan om man har vetskap om övergrepp mot barn.

Även många av EWs kompisar har uttryckt sig om EW det senaste.

Vad säger kompisarna om EW + allt annat runtomkring då? Hur går spekulationerna där egentligen?
Citera
2020-04-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Vad säger kompisarna om EW + allt annat runtomkring då? Hur går spekulationerna där egentligen?

Som jag har fattat det så har hon fixat kontakterna mellan köparna av div filmer.
Citera
2020-04-02, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krogan
Som jag har fattat det så har hon fixat kontakterna mellan köparna av div filmer.

Om det stämmer har hon varit aktivt delaktig i brottet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in