Citat:
Ursprungligen postat av
skremseltaktik
Hela den här trådens grundtänk, att skryta om vin på lunchen, skriker om riktigt lågbegåvad white trash slödder. Typiskt svenskt att vara mallig och kan man inte vara mallig är man avundsjuk.
Det är väl bara jag som skrivit i tråden som är öppet WT och jag sitter varken och super dagtid eller är avundsjuk på dom som gör det.
För mig är det ingen större skillnad om man sitter på en offentlig parkbänk eller på altanen till Bromma villan och super om man gör det mitt på dagen en vardag. Vad är det att vara avundsjuk på? Det kan väl vem som helst göra.
Jag ser inga som helst tecken på att varken ts eller övriga skulle vara lågbegåvade eller White trash slödder.
Var ser du dom markörerna? Tvärtom har flera i tråden markerar avstånd just till oss wt. Dom flesta verkar bo i villor, det är väl inte heller direkt typiska wt-yrken man har när man sitter i videokonferenser. Dessutom slänger dom sig med namn på och typ av drycker vi wt knappt vet vad det är.
Jag tycker det låter som akademiker med jobb som mer liknar arbetsmarknadspolitiska åtgärder än något som egentligen behövs på svensk arbetsmarknad och som försöker maskera sin begynnande eller fullt utblommade alkoholism genom en lite tjusigare inramning.