Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Vilka anlitar mest Kina för produktion? Nästa alla så det som måste ske är samhällsviktiga varor skall produceras i Europa och inte i Kina. Man måste trycka på där så dom slutar med sin vidriga djurhållning. Dom får äta ris inte fladdermöss hundar och katter. Felet är att du drar alla kineser över en kam vilket inte är ok då det finns annat där också även om man just nu är riktigt förbannad.
Alla kinseser kan falla ihop och dö, det är min åsikt. Det är alla jävla kineskräk som tillåter kommunistpartiet att härja på en global skala. Det finns inte en enda schysst kines på planeten, de få som funnits är döda och de miljarder som återstår gör inget för att välta makten, alltså är de alla skyldiga. Jag förstår att du svenne är marinerad i antirasism sen barnsben men varför ser du inte rasismen som riktas mot dig (jag antar att du är vit)? De kineser som vandrar på jorden idag är de mest rasistiska organismer som finns, de hatar oss vita precis lika mycket som svarta. Jag förstår inte varför jag ska vända andra kinden till? Hoppas Trump atombombar det där jävla landet åt helvete, jag skiter i om nedfallet tar oss andra också på köpet. En framtid med Kina som pandemispridande världsledare kommer ändå att vara nattsvart. Vill du försvara kinesfittorna så gör det, de kommer ändå att skjuta dig i bakhuvudet när de får chansen. 👍🏻
Is China the most RACIST country in the world?
https://www.youtube.com/watch?v=9ftZdHnHBHo
Tycker du att jag har för hård ton? Då får du tycka det, jag kan inte respektera någon som automatiskt lägger sig på rygg och vägrar att försvara sig själv.