Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyMnemonic
Jag tycker det är en jävla hets på Tegnell här.
Visa med era röstkort nästa gång i stället för att uttala hot och insinuera saker, det är många involverade och ansvariga i den här härvan och gå på enskilda personer medför inget positivt för någon.
Jag tycker inte heller att man ska hetsa mot Tegnell.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg, de är bara frontfigurer. Vi bör klandra deras herrar mest. "Våra" styrande.
Citat:
Och ännu har vi inget facit på OM det kommer gå så illa som mycket pekar på, vi vet heller inte hur mycket värre det hade kunnat gå även om jag håller med och inte tror att FHMs insatser gjort en markant skillnad på utvecklingen hittills.
Det fetade är det som kommer att rädda dem. De kommer att ses som hjältar av medelsvensson. Även om det värsta tänkbara scenario drabbar Sverige så kan de alltid hävda det fetade.
Citat:
Men det största problemet är den totala avsaknad av utrustning och beredskap i landet och den är ingen annan än politikernas fel.
Helt riktigt.
Fast de kommer som vanligt att lyckas prata bort det.
Citat:
Ursprungligen postat av
aju1891
Kommer det någonsin bli lockdown i Sverige?
Vill bara skrika rakt ut av frustration över det faktum att INGENTING görs för att förhindra smittspridningen. Varför i hela helvetet var jag tvungen att födas i detta folkmördarland?
Håll ungarna hemma från skolan!! Vi har inte myndigheterna med oss!
Doktor Tengele kommer bli skjuten när detta väl är över, kanske redan tidigare.
Jag lever i självvald isolering. Har sedan åratal massor med mat hemma.
Människor bör hålla sina ungar hemma, ja. Om myndigheterna inte skyddar oss så får man göra det själv.