2020-03-31, 19:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Varför kommer Jassa och Lennie undan från att klä ut sig till filmen?
Medlem
avixs avatar
woow vad Jas har ansträngt sig. Hon kanske inser att hon är läskig utan att klä ut sig.
Medlem
Mergim ser ut som en svenne som tvingats flyga hem från Thailand pga corona, sen lindat in sig i toapapper
2020-03-31, 19:53
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Varför kommer Jassa och Lennie undan från att klä ut sig till filmen?

Hoppas jag inte.
Dom sa ju i brevet att "ta på er o sminka er"
2020-03-31, 19:53
Medlem
Dr Facilier
2020-03-31, 19:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Jag kan ge dig att glasman kan förvalta ett kapital, men han är ingen förvärvare.. Att köpa aktier i ett bolag är inte att vara kreativ .

Sami solo = Ja
Sami och Glasman = nja
Glasman = Nej

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad du är ute efter. Jag spyr skit om folk i huset. Du fortsätter att snacka och spy skit om de som redan är ute. Det känns som du har mycket hat inom dig även när det är finito. Jag lyckönskar Anty med sina planer, när hon var inne i huset så ogillade jag henne starkt men inte till den grad att helt snacka skit om hennes person i allmänhet efter BB resan, jag förstår att det kan förändra folk radikalt att sitta inlåst med många man inte klickar med. Du verkar bara hata rent mekaniskt. Jag kanske har fel men får en dålig smak.
2020-03-31, 19:55
Bannlyst
Om ni måste välja ett alternativ.

1. Förlora antingen synen/hörsel en månad.
2. Äta minst 500 gram av ditt eget bajs varje dag i 1 vecka.
3. Vara instängd i ett rum med blåvalen 24 timmar.
2020-03-31, 19:55
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim ser ut som en svenne som tvingats flyga hem från Thailand pga corona, sen lindat in sig i toapapper
Eller som valfritt djur som ska ställa sig på alla fyra senare framför skelettmannen och har därför förberett med papper nära till hands.
2020-03-31, 19:57
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag har inte riktigt bestämt mig för vad du är ute efter. Jag spyr skit om folk i huset. Du fortsätter att snacka och spy skit om de som redan är ute. Det känns som du har mycket hat inom dig även när det är finito. Jag lyckönskar Anty med sina planer, när hon var inne i huset så ogillade jag henne starkt men inte till den grad att helt snacka skit om hennes person i allmänhet efter BB resan, jag förstår att det kan förändra folk radikalt att sitta inlåst med många man inte klickar med. Du verkar bara hata rent mekaniskt. Jag kanske har fel men får en dålig smak.

Gå du på emotionella värden .. Du tog upp han, därför jag svarade.
Glasman är en parasit som inte tillför värde, varken i huset eller utanför.
Vi kan släppa han och fokusera på att få ut Amilia istället
2020-03-31, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Eller som valfritt djur som ska ställa sig på alla fyra senare framför skelettmannen och har därför förberett med papper nära till hands.

Blir även blodigt när Fistar-Lennie går igång
2020-03-31, 19:58
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxad101
Om ni måste välja ett alternativ.

1. Förlora antingen synen/hörsel en månad.
2. Äta minst 500 gram av ditt eget bajs varje dag i 1 vecka.
3. Vara instängd i ett rum med blåvalen 24 timmar.

nejmen jag hade valt nr 3. Tänk vilka jävla diskutioner vi hade haft och hur mycket jag hade uppskattat världen efter dygnet
2020-03-31, 19:59
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hahahaha så jävla ful, vad fan håller han på med? Ser ju ändå bra ut annars. Och sen sitter han med en bitter blick mot Amilia när hon öppnar sin käft och klänger på Lennie. Hon kommer sätta sig i hans knä under filmen och krossa honom sen kommer DC filma in Mergims svartsjuka blick

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in