Citat:
Ursprungligen postat av
Refraktor
Om strumpbilden var tagen i MGMs hus och efter SDs och HDs separation så var den nog laddad. Inget som HD hade uppskattat.
Krmkr förklarade det där för mig. Den natten SD var ute och mötte sina rövare så ringde han ju polis. När polisen var klar med honom var
klockan cirka 00.45. Han påstår sig vara hemma 00.50. Strumpbilden visar LWs hand med strumpan och klämman -
bilden skickades 01.33. Och tillsammans med ett sms där det stod typ "du har glömt denna". Jag är övertygad om att bilden är tagen hemma hos LW.
I bostaden fanns SDs telefon som han lagt där - han hade ju tänkt döda LW samma natt men hon kom inte, och mobilen hemma var ett bevis på att han varit hemma med barnen. Och han uppfann ju rövarna. SD har sagt att han därefter har
varit hemma - dvs efter 00.50. Han har inte gått ut mer den natten enligt honom själv. Så varför mötte då hundgrannen honom
efter 01.30? Jo, LW hade skickat bilden, han traskade ner till henne, kanske de hade lite sex, han tog med sig strumpan hem och där hittades den och klämman av polis.
Nåt sånt. Krmkr har inte riktigt hela bilden än, därmed inte jag heller. Och kanske jag blandat ihop lite av vad Krmkr berättade för mig.