2020-03-31, 14:19
Medlem
Reimers avatar
Och så tar vi det verkliga motivet en gång till.

Citat:
Vittnet berättar att Lena och 45-åringens ex-fru var osams när det gällde att logga olika casher.
– De spelade nästan pingis med varandra. Lena raderade och ex-frun loggade in, sedan var det tvärtom.

Stefan Hazianastasiou,...

Vittnet tror att den konflikten mest berodde på att det sen tidigare var så spänt mellan dem på grund av otrohetsaffären.

https://www.na.se/artikel/9-00-nara-van-till-45-aringen-ska-horas-i-domstolen-nu-pa-morgonen-folj-direktrapporten-fran-rattega ngen-om-hjarstamordet

Ligg gärna med min man men ge fan i att djävlas med mig.
Citera
2020-03-31, 14:19
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekatt
Jag reagerade på som även landbandy och Moschata att Telegram användes för dölja deras samtal inför en rättegång.
”Vi ville inte att vår konversation skulle dyka upp på en rättegång”
Vad var det för rättegång aktuell när tg skaffades om det inte var fel återgett av NA:s journalist.

Nån av de två är snabbtänkt i alla fall. Själv beskriver JG sig som disträ..
Citera
2020-03-31, 14:22
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
En liten ordlek

Klurigaste laget... Poängen gömde sig väl.
Citera
2020-03-31, 14:23
Medlem
"Åklagaren vill nu läsa upp stycken ur ett tidigare förhör med vittnet", kunde man läsa. Men vi fick inte veta vad det handlade om.

Jäkligt märkligt detta.

Idag är det mest Christina Eriksson som rapporterar, men hon är ju lika dålig som S.H.
Citera
2020-03-31, 14:24
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekatt
Jag reagerade på som även landbandy och Moschata att Telegram användes för dölja deras samtal inför en rättegång.
”Vi ville inte att vår konversation skulle dyka upp på en rättegång”
Vad var det för rättegång aktuell när tg skaffades om det inte var fel återgett av NA:s journalist.

Telegram används av många geocachare.

SD och LW använde den för att dölja sin fortsatta (trots ”livstidsförbudet”) kontakt för HD.
Sedan (sommaren 2018) fick SD även JG att installera den, för att hålla deras konversationer privata, ffa för polisen.
Senast redigerad av T34Panzer 2020-03-31 kl. 14:36.
Citera
2020-03-31, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Flera använde telegram sedan tidigare. I förhör i oktober 2018 berättar Jerry för polisen att "sedan en tid använder han och SD Telegram". Sedan en tid.

Jerry och Stefans kontakt/kommunikation Jerry och Stefan har tidigare haft kontakt främst via Messenger samt ibland via sms eller WhatsApp. Sedan en tid tillbaka använder de Telegram. Jerrys uppfattning är att det var på hans initiativ att de skulle ha kontakt via Telegram. Stefan startade upp kontakten med honom där och Jerry hade sedan valt att de ska fortsätta kommunicera där utifrån att han tror att polisen lyssnar på Stefans samtal. Jerry anser att polisen inte har att göra med det han säger eller skriver till Stefan vilket är anledningen till att de bytt kommunikationsforum. Jerry tittar i Telegramapplikationen i telefonen och uppger att den första kontakten med Stefan via Telegram var den 26 juni -18.

Aktbil 150 sid 266.

Sorry! Missat det.
Citera
2020-03-31, 14:25
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ja nog avvaktar åklagaren med ett o annat resonemang, fullt förståeligt.

Pläderingarna blir ju, självklart, höggradigt intressanta.

The question is: what is Åsa hiding?

Hmm, en mycket bra fråga faktiskt.

Vad gömmer lilla Åsa för något i sitt hemliga förråd av bevisning, något måste det ju vara för DNA och annat har ju inte gått så vidare värst för henne och Johansson.

Vad har du för teori?

Krax, krax.
Citera
2020-03-31, 14:26
Medlem
Lillarumys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Och så tar vi det verkliga motivet en gång till.

https://www.na.se/artikel/9-00-nara-van-till-45-aringen-ska-horas-i-domstolen-nu-pa-morgonen-folj-direktrapporten-fran-rattega ngen-om-hjarstamordet

Ligg gärna med min man men ge fan i att djävlas med mig.

Nu är du där igen, LW Jävlades inte mer än HD än hon skulle gjort med andra fuskare.
För övrigt är SD mgm så varför du ständigt drar upp HDs motiv är underligt. Om hon nu inte ingår i roks nätverk av undercover ligga runt och sätta dit sin exman?
Citera
2020-03-31, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Nån av de två är snabbtänkt i alla fall. Själv beskriver JG sig som disträ..

Yes!
Citera
2020-03-31, 14:27
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Så han bajsade med lyset släckt då där i SD s hus :-)
För han gick in där utan att tända en lampa endast med mobillampan på.

Det är något mycket STÖRT över deras relation.
Vilket framgår ännu tydligare nu efter förhöret.

Citerar @piastrone:
Lena Wesström
jag har alltid sagt, långt innan detta, att YD är den enda som älskar S mer än jag

5 jun 2017 02:36
Senast redigerad av T34Panzer 2020-03-31 kl. 14:37.
Citera
2020-03-31, 14:28
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
"Åklagaren vill nu läsa upp stycken ur ett tidigare förhör med vittnet", kunde man läsa. Men vi fick inte veta vad det handlade om.

Jäkligt märkligt detta.

Idag är det mest Christina Eriksson som rapporterar, men hon är ju lika dålig som S.H.

Man får ju nästan känslan av att dom driver med oss. Eller kör en passiv-aggressiv protest mot NA-ledningen som tvingar dom att bevittna spektaklet. Varför ska man veta vad dom frågar om man inte får höra svaret?

Nej, man får ge sig till tåls och invänta ljudbanden från rättegången.
Citera
2020-03-31, 14:29
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
/.../
Åklagaren verkar alltså vilja ta upp "strösselförhöret" till styrkande av att SD är gärningsmannen.
Senast redigerad av Draifos 2020-03-31 kl. 14:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in