2020-03-30, 20:38
Medlem
Chandler Bings avatar
Hur är det när det närmar sig final? Får deltagarna prata öppet om vilka man inte vill ha kvar eller inte i huset?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
1 åker ut ikväll, garanterat. Röstningen är bara för att dem försöker städa undan förra måndagens rigg.
Ah, där sa du nåt. Så är det givetvis.

Väldigt genomskinligt ändå. De har väl sin plan om vilka som kommer stå i final. Nu måste de bara försöka få ihop ekvationen, eftersom att vi måste vara någotsånär nöjda under tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Om du menar Amilia och Victoria så nej, dom är inte mina älsklingar. Jag gillar inte mobbare.
Du minns inte ens det du kallat folk här. Det är lite komiskt. Och varför ogillar du mobbare när du så tydligt själv är en?

Tar inte åt mig då jag inte är någon av dom du hånat. Ville bara försöka förklara att du inte ser särskilt smart ut när du skriver emot dig själv. Särskilt som du tror att du kan använda dig av det för att nån annan här ska rösta som du.

Det är lite komiskt, men om du har stått för att du är en mobbare från dag 1 då antar jag att du kommer fortsätta så. Skickar styrkekramar 🤗 Du kommer att mogna så småningom 🤗

Jävla tur att du finns här då Bruttan, så du kan påminn folk hur hemska de är på detta forum.

Jag skriver att jag mobbar folk som mobbar andra.

Jag tänker inte sitta och höra fettot och Ankans hån och mobbning på nätterna, och samtidigt hålla tyst.

Hyckleri? Aboslut!

Men det står jag för. Och kommer fortsätta.

Har inte skrivit ett enda ont ord om folk där inne som inte har mobbat andra.
Medlem
ut med Lennie
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Jag tycker att det verkar mer riggat om någon åker ut idag än att alla blir räddade 😂

Hoppas någon åker =)
2020-03-30, 20:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Är Lennie värd att vinna? Är du helt dum i huvudet? Han tillför inte ett jävla skit. Han är snäll osv. Men sjuuuuuukt tråkig och kommer ändå åka förr eller senare. De tar inte ens med honom i programmen och visas otroligt sällan i liven. För han gör inget, säger inget rolig någonsin.

Amilia är fruktansvärd, hon kommer inte klara en dag utan honom. Det kommer bli kaos med Mergim när även pappa är borta. Det som skapar ett bäst tv program och mest content idag, det är att fimpa Lennie. Tyvärr.

Vissa gillar två timmar DC kameran på en spade som rör om grytan och när den äldre herren diskuterar så hör man "mmm" "mmm". Mer spännande kan det inte bli i BB huset. Dessa två timmar innebär åtminstone att Analia får 70% av TVtid istället för 90%.
2020-03-30, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Får en person som vunnit makten rädda samma person hur många gånger den vill? Eller finns det någon gräns?

Tycker inte det är rättvist att Jasmine blivit räddad så många gånger.

Nej, vinnaren av makt får givetvis rädda vem han/hon vill.

Jasmine har inte blivit räddad av makten många gånger, däremot av tittarna.
2020-03-30, 20:40
Medlem
Till er som röstar på att Glas åker kommer få en Amilia 4.0.. Jag hoppas ni orkar det ikväll.
2020-03-30, 20:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vilken skillnad det blev efter att Julia färgat hela håret ordentligt. Snyggt!
Jullan har alltid varit snyggast i huset. En kvinna. Det enda jag önskar är att hon inte söp så mycket men å andra sidan skulle underhållningsvärdet sjunka till minus.
2020-03-30, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruttan
Skrattar lite. Sånt där du försöker med nu funkar inte på mig. Men jag kan fortfarande försvara andra. Ditt namn kunde vara lillafittan och det skulle inte ha nån betydelse för mig. Eller Hitler. Eller ollonsvinet eller.. ja vad du vill 😬 kul att du tror att ditt självvalda namn här skulle störa någon. Kärlek

Hur ofta tittar du på liven?

Hör du på Ankan och fettot på nätterna?
Medlem
Gutis avatar
Rösta ut Lennie nu om vi har chansen!
Jag Har absolut INGENTING emot honom, han verkar väldigt go och genuin men det är bara för Amilia jag vill ha ut honom. Hon har glidit på en räkmacka senaste tiden. Det ska vara slut med det nu!
Medlem
Ikväll röstar vi ut Lennie för att se Amilia o Mergims min, är ni med mig ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in