2020-03-30, 20:28
Medlem
Legoschnass avatar
1 åker ut ikväll, garanterat. Röstningen är bara för att dem försöker städa undan förra måndagens rigg.
2020-03-30, 20:29
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Mod har skrivit tidigare man får varningar om man bara svarar med en smiley eller liknande eller saker som inte handlar om BB. Tråden är sjukt lång så tror det är därför. Jag blev ju avstängd från mitt andra konto pga det, men fattar nu varför.

OnT: Fan vad kul när Sami skådar Victoria och att hon alltid måste härma alla andra med allt de gör. Hon tror hon är så jävla cool och rolig, men ingen gillar dig!
Man hoppar lätt över regelboken ibland, men då vet man iallafall. Ska undvika tramsinlägg i fortsättninge
Victoria byter fort, obehagligt att ha en sån person i sin närhet.

!! Varför är Frida så tyst och har sett allmänt deprimerad sen imorse?
I bikten pratade hon om att hennes mun har gått för mycket. Uppfattade det som att hon sagt något dumt...någon som vet OM eller VAD hon har sagt?
2020-03-30, 20:30
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag har velat att Jass ska vinna och sedan Lennie. Men nu lutar det åt Sami eftersom jag tycker mig se att han har tröttnat på Glasman. Han har genomskådat Glasman och vet att han får lämna och han är inte dummare än att han fattar varför han får lämna. Och så tänker jag att han behöver pengarna mer än Jass och Lennie (till sina skulder). Han är sig själv, han dricker inte fast alla andra (utom Alex) gör det. Jag vill dock se lite mer av hur han är när Glasman har lämnat. Ja, detta är Big Brother, jag ändrar mig från vecka till vecka Förresten börjar det luta till att jag vill ha Mergim i final. Kanske Sami, Mergin och Lennie.
Men inte Sami väl! Trodde jag inte om dig! 😃
2020-03-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Hoppas han blir helt beroende av träning. Sunt och det är han sååååå värd+ en mille på det. Blancolånen låg väll på 600000? Då kan han lätt göra ett ackord på dem och avsluta sin skuldsanering. 🙏🙏🙏❤️❤️❤️
Ja, tror det passar honom med beroende av träning. Tror verkligen det skulle göra honom gott. Han sa igår att han börjat sova så mycket bättre i huset sedan han börjat träna.

Även om han satt sig själv i skuld så tror jag att han är en helt annan person än tidigare. Såvitt ju skönt för honom att vinna millen och komma en bra bit på vägen.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
1 åker ut ikväll, garanterat. Röstningen är bara för att dem försöker städa undan förra måndagens rigg.

ja, jag tänkte det också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vill inte ha ut Lennie, och jag vill ha en glad Amilia, jag tycker ofta att hon är rolig. Jag vet att jag är i minoritet här, men vad ska man göra.
Jag tycker att hon är rolig ibland men hennes dåliga sidor överväger för mycket. Haha, ja vad ska du göra? 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
2020-03-30, 20:34
Medlem
icons avatar
Vilken skillnad det blev efter att Julia färgat hela håret ordentligt. Snyggt!
2020-03-30, 20:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Du sitter säkert här om två timmar och skriver igen...
Man blir rätt trött på riggningkonspirationen. Visst var det riggat när Philip åkte ut och Vickan räddad. Vem fan vill ha henne kvar kan man undra. Bra kommentar!
2020-03-30, 20:35
Medlem
Får en person som vunnit makten rädda samma person hur många gånger den vill? Eller finns det någon gräns?

Tycker inte det är rättvist att Jasmine blivit räddad så många gånger.
2020-03-30, 20:37
Medlem
Lord2Moynes avatar
Tror i alla fall att en åker ikväll. Och tyvärr blir det inte superhjälteälskaren utan civilkurage, Lennie. Lika bra att slå av BB för kvällen för jag tänker inte plåga mig själv med att se hängbukssvinet Amilia jubla med sin kraxande översittarröst på den s.k efterfesten.
2020-03-30, 20:37
Medlem
Jag tycker att det verkar mer riggat om någon åker ut idag än att alla blir räddade 😂
2020-03-30, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Får en person som vunnit makten rädda samma person hur många gånger den vill? Eller finns det någon gräns?

Tycker inte det är rättvist att Jasmine blivit räddad så många gånger.
Självklart ingen gräns.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in