2020-03-30, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Förstår inte hur du/ni tänker att man ska rösta ut Lennie för att straffa Amelia, själv tycker jag att man straffar Lennie. Är det nån i detta hus som är värd att vinna så är det han. Amelia kommer snart åka ut och hon kommer säkert må väldigt dåligt då.

Är Lennie värd att vinna? Är du helt dum i huvudet? Han tillför inte ett jävla skit. Han är snäll osv. Men sjuuuuuukt tråkig och kommer ändå åka förr eller senare. De tar inte ens med honom i programmen och visas otroligt sällan i liven. För han gör inget, säger inget rolig någonsin.

Amilia är fruktansvärd, hon kommer inte klara en dag utan honom. Det kommer bli kaos med Mergim när även pappa är borta. Det som skapar ett bäst tv program och mest content idag, det är att fimpa Lennie. Tyvärr.
2020-03-30, 20:19
Medlem
Lord2Moynes avatar
TACK MALIN, för att du räddade oss från blåvalens monolog som hon skulle påbörja!
2020-03-30, 20:21
Medlem
DjPuttes avatar
smask smask smask förfan ALEX sluta smaska det stöär en så ini hvete!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vicecheney
Har inte hunnit titta de senaste dagarna, vilka hänger löst ikväll?
Lennie, Jasmine och Glasman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Är Lennie värd att vinna? Är du helt dum i huvudet? Han tillför inte ett jävla skit. Han är snäll osv. Men sjuuuuuukt tråkig och kommer ändå åka förr eller senare. De tar inte ens med honom i programmen och visas otroligt sällan i liven. För han gör inget, säger inget rolig någonsin.

Amilia är fruktansvärd, hon kommer inte klara en dag utan honom. Det kommer bli kaos med Mergim när även pappa är borta. Det som skapar ett bäst tv program och mest content idag, det är att fimpa Lennie. Tyvärr.
Instämmer i allt. De visar Lennie heller nästan aldrig på DC, för han varken gör eller säger något roligt. Och under avsnitten har jag knappt sett röken av honom. Det är nästan enbart bara kärringar som tittar 24/7, som tycker att han är snäll och snygg, som röstar på honom.
2020-03-30, 20:22
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Varför flikade Malin in? Var det för att testa kamera samt ljud?
2020-03-30, 20:23
Medlem
vicecheneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Lennie, Jasmine och Glasman

Tack för svar! Hoppas att Glasman röstas ut då, tål fan inte honom.
2020-03-30, 20:24
Medlem
xrlpyts avatar
Vad söta Lennie och Mergim är i sina Batman-tröjor.
2020-03-30, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy

Varför är jag dum i huvudet för att jag tycker han är en av dom som är värd att vinna. Av dom som är därinne nu så tycker jag det
2020-03-30, 20:25
Medlem
Ät Amilia ät!

Du behöver energi inför livesändningen!
2020-03-30, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
Varför flikade Malin in? Var det för att testa kamera samt ljud?

Yes, det gör hon varje söndag innan liven
2020-03-30, 20:28
Medlem
Jävlar vad Frida verkar depp. Har hon insett att Glasmannen åker?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in