Lilla sami. Han säger att en Sten skulle släppa från hans bröst om alla blev räddade idag.
Ni som hejar på sami men vill rösta ut glas. Hur tänker ni?????
Han mår genuint BRA av att glas är där. Lämnar glas ja då tror jag absolut att Sami känner sig ensam.
Inga saxar, inga rakhyvlar och absolut inget smink på en hel vecka.
Det hade varit kul att se folket i huset och dess reaktioner på ett sådant förbud, speciellt på måndagar
Jag tror Julia blivit ännu mer tänd på Sami nu när han börjat träna och färgat håret. Så hon hoppas nog Glassy åker ikväll så hon får lite ensamtid med Sami.
Väljer att rädda kvar Glasman före Lennie alla dagar i veckan! Lennie tillför absolut ingenting förutom att fixa frukost samt laga lite mat. Wow.. Glasman bjuder i alla fall på sig själv. Skulle han slå ut Lennie nu så är vägen vidöppen för Sami. Och ja, jag vill se Amilia och Mergim lida för allt skit de har gjort!
Krossa Amilia - ut med Lennie - Krossa Amilia - ut med Lennie!!
Förstår inte hur du/ni tänker att man ska rösta ut Lennie för att straffa Amelia, själv tycker jag att man straffar Lennie. Är det nån i detta hus som är värd att vinna så är det han. Amelia kommer snart åka ut och hon kommer säkert må väldigt dåligt då.