2020-03-30, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Bara halva gymnasiet, han och hans tvillingbror brukade fuska på proven och skriva varandras.

Nej dom har inte gått gymnasiet någon av dom, båda blev ungdomsproffs så ingen av dom har gått klart skolan
2020-03-30, 17:02
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Dom låg tidigt imorse igen alltså? Dom låg ju på någon skev tid för någon dag sen också. Tänker dom att det inte är så många som kollar liven då eller?

Haha ja jag vakande av att täckena deras prasslade sönder, tänkte vafan händer :P
Haha måste ju vara så att dom tänker att ingen ska se. Så fult att jasse tror jag det var sprang på toan sen.
2020-03-30, 17:03
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Är det bara jag som känner att nu går man bara och väntar på att den här säsongen ska ta slut? Den känns liksom slut redan även fast man kollar på det. Händer inte något kul alls. Festerna är inte ens roliga för människorna där inne vet inte hur det ska gå till förutom Julia och möjligtvis Martin. Patzy och Lisa1 var ju dom som höll uppe festerna. Skräckveckan ser ju redan framför mig hur den kommer gå till: Lennie kommer överspela som fan och Jassa och Virran kommer skrika sönder. Nä fyfan, gör om, gör rätt BB.
Ja, Lennie kommer spela så jävla hårt. Han vet om att folk tycker det är skiiiiiitroligt att han är så rädd, eller överdriver att han är rädd rättare sagt.

Dock så har jag gillat skräckveckorna förut, här är ett smakprov från 2011, haha

https://www.youtube.com/watch?v=t60BwR2WNW4
2020-03-30, 17:04
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Nej dom har inte gått gymnasiet någon av dom, båda blev ungdomsproffs så ingen av dom har gått klart skolan

aha.. halva grundskolan då
2020-03-30, 17:04
Medlem
askungens avatar
Citat:
Är det bara jag som känner att nu går man bara och väntar på att den här säsongen ska ta slut? Den känns liksom slut redan även fast man kollar på det. Händer inte något kul alls. Festerna är inte ens roliga för människorna där inne vet inte hur det ska gå till förutom Julia och möjligtvis Martin. Patzy och Lisa1 var ju dom som höll uppe festerna. Skräckveckan ser jag redan framför mig hur den kommer gå till: Lennie kommer överspela som fan och Jassa och Virran kommer skrika sönder. Nä fyfan, gör om, gör rätt BB.
Ja det hade faktiskt varit skönt om säsongen va över vid nästa måndagsfinal!
Det händer inte mycket, inte ens när det finns anledning till det (födelsedagar som senast exempel) och festerna dör ut eftersom alkohol inte kommer in, ingen musik spelas osv. Ja du vet ju så jag behöver inte förklara

Tror du det blir skräckvecka? Dom frågade i appen "Hur rädd är du?"
2020-03-30, 17:05
Medlem
Imperiatrixias avatar
Ååååh vad jag längtar tills Glas1 inser hur få följare på Instagram hans insatts i BB genererat. Och Sami som direkt kommer Hajja att han vinner mest på att köra sitt eget race. INTE agera socialförvaltning och behöva släpa på idiot i framtiden.
2020-03-30, 17:05
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Han är hon halv spanjorska.
Jaha, OCH??
Spelar väl ingen som helst roll om hon varit från Paraguay, Island eller Nordkorea.
Hon har vedervärdig attityd helt enkelt!
2020-03-30, 17:06
Avstängd
Vafan vad alla ska lipa, åk hem om det är så jävla jobbigt. ett gäng fjollor som sökt till big brother
2020-03-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vafan vad alla ska lipa, åk hem om det är så jävla jobbigt. ett gäng fjollor som sökt till big brother
Haha därför måste vi rösta ut Lennie ikväll. För att göra Amilia och vicky kissnödiga. Mergim lär ju inte vilja vara kvar då heller!

Min röst går till Daniel ikväll!
2020-03-30, 17:08
Medlem
Citat:
Är det bara jag som känner att nu går man bara och väntar på att den här säsongen ska ta slut? Den känns liksom slut redan även fast man kollar på det. Händer inte något kul alls. Festerna är inte ens roliga för människorna där inne vet inte hur det ska gå till förutom Julia och möjligtvis Martin. Patzy och Lisa1 var ju dom som höll uppe festerna. Skräckveckan ser jag redan framför mig hur den kommer gå till: Lennie kommer överspela som fan och Jassa och Virran kommer skrika sönder. Nä fyfan, gör om, gör rätt BB.
Rösta ut Lennie ikväll så röra grytan om i pinkroom!!
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Haha därför måste vi rösta ut Lennie ikväll. För att göra Amilia och vicky kissnödiga. Mergim lär ju inte vilja vara kvar då heller!

Min röst går till Daniel ikväll!

ja! men folk här fattar inte det för att de hatar glasman så mycket.
Fatta Amolias grinande om Lennie fick åka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja, Lennie kommer spela så jävla hårt. Han vet om att folk tycker det är skiiiiiitroligt att han är så rädd, eller överdriver att han är rädd rättare sagt.

Dock så har jag gillat skräckveckorna förut, här är ett smakprov från 2011, haha

https://www.youtube.com/watch?v=t60BwR2WNW4
Haha så jävla bra. Hela den säsongen var så legendarisk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in