2020-03-30, 16:48
Medlem
Jagtardindotters avatar
Mareks bikt där han härmar askungen är klockren hahahaha
2020-03-30, 16:49
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Har han gått ut lekskolan?
Alex och Jassa kom bara till fritte sen förstod man att det var mission impossible och dom avslutade skolstegen.
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Victoria är den överlägset mest osympatiska människan just nu i BB-huset, tätt följd av Amilia och Jassa. Dessa tre måste röstas ut snarast.
Skulle nog påstå att Victoria är den mest osympatiska människan i svensk dokusåpas historia.
Tätt följd av Amilia.
Medlem
Nästan otäckt hur mycket Sami reflekterar som vi gör här på Flashback. Finns mycket han sagt som vi nämt här.
Och nu kom detta:
”Något som skulle vara coolt vore om alex tvilling kom in hit och bytte plats med Alex och se hur vi reagerar”
2020-03-30, 16:50
Medlem
Citat:
Skulle nog påstå att Victoria är den mest osympatiska människan i svensk dokusåpas historia.
Tätt följd av Amilia.
Är det dock inte för att hon är latino?
2020-03-30, 16:51
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
DET vore kul på riktigt!!! Sååååå seg säsong så det krävs något extra. BB är slow tv, som sitta och glo på Guldbron på SVT i många stycken...

BB blir jävligt segt då DC filmar heeelt döda situationer. Uppstår en intressant situation i huset så blir det cencur alt. Glo på Jassa och Martins hångel. Fyyyy faan.
2020-03-30, 16:51
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Har inte alex gått ut gymnasiet?

Bara halva gymnasiet, han och hans tvillingbror brukade fuska på proven och skriva varandras.
2020-03-30, 16:55
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är det dock inte för att hon är latino?
Vad fan har det med saken att göra!?
Och vadå latino? Hon är från en liten byjävel utanför Östersund!
2020-03-30, 16:56
Medlem
askungens avatar
Gick in i appen och ett nytt inlägg för att rösta om alla ska stanna eller en lämna.
Jag röstade direkt när man kunde, nu ser det ut som dom lagt ut en ny röstning....förstår ej!
Röstade iaf som alltid att en ska lämna!

Vaknade precis från sofflocket och drömde att det va BB final, jag va backstage och där med Mergim på en toalett som hjälpte mig sätta fast en heldräkt i plast!!
Kanske var det en sanndröm, hoppas Mergim hamnar i final!
2020-03-30, 16:58
Medlem
Är det bara jag som känner att nu går man bara och väntar på att den här säsongen ska ta slut? Den känns liksom slut redan även fast man kollar på det. Händer inte något kul alls. Festerna är inte ens roliga för människorna där inne vet inte hur det ska gå till förutom Julia och möjligtvis Martin. Patzy och Lisa1 var ju dom som höll uppe festerna. Skräckveckan ser jag redan framför mig hur den kommer gå till: Lennie kommer överspela som fan och Jassa och Virran kommer skrika sönder. Nä fyfan, gör om, gör rätt BB.
Medlem
Citat:
Han är hon halv spanjorska.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:

Kan du sluta svara på #ursularammiawesome han har skrivit över 3000+ trollinlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in