Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Malin är väl den efter Hanna som har orsak att känna hat mot LW. Även om det är rätt orimligt att hysa så mycket hat till en föredetta fru så visade hon i sin blogg vad hon kände. Hur kunde hon också känna så mycket hat mot barnen och kritisera dem offentligt? Hennes beteende är verkligen helt sjukt
Länka gärna.
Det skulle vara intressant att få veta vad hennes egna barn pysslar med.
Det är faktiskt relevant, eftersom hon har kritiserat LW:s barn och hon själv är en av de som mest hatade LW.
Vill inte länka då det handlar om en ung tjej som verkligen inte har med mordet att göra men kan säga som så att det enbart är lättklädda provokativa bilder, svart smink, nitar, latex och anspelningar på blod, ångest och mörker.
Man får definitivt inte känslan att det är en ”preacher’s daughter” iaf 😂
Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Att vara sexmissbrukare låter jobbigt, för personen själv. Men jag kan nog inte påstå att det är någon jätteplåga att veta att dom finns omkring mig.
Mördare däremot bör man spärra in. I synnerhet sådana som begår mord av så pass simpla skäl som "annars kommer hon skvallra för frugan". Visar dom noll ånger eller skam efteråt skulle jag påstå att det är än mer alarmerande. Sådana personer vill jag verkligen inte ha ute i samhället.
Nu är du ju alldeles för logisk hörru!
Du måste tänka på att det är djupt provocerande för medelåldersoskulder att det finns singelkvinnor som ligger med vem de vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Rent teoretiskt kanske LW var på väg att ringa efter någon och höll sin mobil mot örat när situationen urartade och GM började slå med ett tillhygge för att förhindra henne från att ringa. (Eller att hon i samband med ett käbbel hotade att ringa för att skrämmas men egentligen aldrig hade slagit ett nummer utan mest avsåg att "skrämmas"). GM får dock panik och slår hårt i riktning mot örat, mobilen och handen. Tänker på hennes tumfraktur samt att majoriteten av slagen verkar ha tilldelats huvudets sidor runt öron, tinning och käkben. En gissning.
Tänk dig att du håller upp händerna och skyddar huvudet/kurar ihop med händerna på huvudet, då hamnar ju tummarna ungefär vid tinningen, som om man pratade i telefon.
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Säkert har hon koll på dottern. Men bryr sig inte. Det som gäller andra gäller inte henne själv eller egna barn.
Det sorgliga i hela baletten är inte alla lögner som sprids ang Lena, utan att hennes barn och deras kompisar kanske läser om det. Barn begriper att föräldrar har sex, men de vill verkligen inte veta. Det känns så otroligt onödigt att sprida sånt skit och sån ryktesspridning här.
SD sitter inne för att ha mördat LW. Motivet ligger hos honom, inte hos LW. Och jag begriper inte hur man skall få vissa här att förstå det. Total faktaresistens.
Mja tydligen bor de ihop men den starka magkänslan säger att relationen är lite sisådär..
Det sista där är så sant och det är så jävla tröttsamt och vidrigt med inlägg på inlägg som försöker tvinga fram att motivet ligger hos LW. Herregud liksom. Kan det bli mer tydligt att SD är den riktiga boven i det här dramat..
Citat:
Ursprungligen postat av
Malin.Nilsson
Dotterns instagram är E*in och så Malins efternamn.
*=L
(rätt weird att dottern också har kategoriserat sitt instagramkonto under "Religiös organisation". Bilderna är... Hjälp.)
Bilderna är kanske... inte helt osexiga.. 😳