Citat:
Ursprungligen postat av
Lonnrot
Nej. De som har vett o förmåga håller sig snarare undan. Det finns i mina ögon bara en till utöver SD som på papperet skulle kunna funka som misstänkt här och det är UW, dvs exmaken. Möjligen HD:s far (om han inte är för gammal). De flesta försöker skaffa färre problem för sig, inte fler. Möjligen MH, apropå ingenting...
Jag utgår ifrån att polisen för länge sen avfört ovannämnda på goda grunder.
Att LW:s framfart i tillvaron belyses ngt tycker jag däremot har sina poänger, till en viss gräns, eftersom det gör helheten begripligare. Hennes försvarsmekanismer i en utsatt situation, som det ser ut, kan ju också ha uppfattats som en upptrappning av konflikten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Varför så långt efter deras skilsmässa? De äldre barnen bodde redan hos honom på heltid. Bara Ar*n var kvar hos Lena men tids nog hade troligtvis han också flyttat till pappan. Så vad skulle UW:s motiv vara?
Tycker det är jäkligt konsigt att inte UW finns med mer än han gör i FUP. Det är inte att jobba brett om man undviker den som haft det största motivet givet orsaken till skilsmässan och är statistiskt misstänkt nummer 1.
Är övertygad om att UW haft fullständig koll på ALLT Lena företagits sig efter deras skilsmässa. Han har med största säkerhet haft tillgång till ALLA hennes inloggningsuppgifter då han hjälpt polisen med dom. Han blockade deras gemensamma blogg iaf.
Han har påstått att han inte känner till någon catchare.
Fan trot han inte brytt sig om Lenas raggningar som med största sannolikhet är orsaken till skilsmässan.
I vilken Aktbilaga finns förhören med Lenas fd detta man ?