2020-03-28, 08:22
Medlem
Sats berörs inte av 50-pers sammankomster eller? Eller räknar dom i dörren?
Citera
2020-03-28, 14:46
Medlem
rudi1985s avatar
Dom kommer säkert stänga igen snart. Tack kina för att ni startat detta. China kills my gains
Citera
2020-03-28, 14:47
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken

sats stänger säkert snart igen. Dom stora vinnarna på denna pandemi är chips ätarna.
Citera
2020-03-28, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken

Vet inte hur SATS funksr men på många andra ställen har man ju något kort man blippar för att komma in och ut. Ingen problem att lägga in ett max antal då.
Citera
2020-03-28, 18:47
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Vet inte hur SATS funksr men på många andra ställen har man ju något kort man blippar för att komma in och ut. Ingen problem att lägga in ett max antal då.

Frågan är om folk ska stå o vänta vid grindarna för att få bli insläppta när några lämnar? det är ju lätt över 50 personer på sats samtidigt, åtminstone på de större centum som har klasser.

Gå kl 18.00 på en populär sats anläggning så lär det ju vara ca 50 bara på själva gymmet o sen tillkommer personalen och de som ska till sina klasser.
Citera
2020-03-29, 00:22
Medlem
rudi1985s avatar
Tycker biffar ska ha företräde eftersom dom är seriösa med träningen. Kärringtränare och fetton skall komma efter.
Citera
2020-03-29, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Tycker biffar ska ha företräde eftersom dom är seriösa med träningen. Kärringtränare och fetton skall komma efter.

Är inte kärringtränare och fetton den främst målgruppen? Biffarna lyfter skivstänger nete i källarlokaler?
Citera
2020-03-29, 12:36
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Är inte kärringtränare och fetton den främst målgruppen? Biffarna lyfter skivstänger nete i källarlokaler?

finns biffar på sats också ; ) rena biffar. I källarlokalerna håller fuskarna(steroid knaprarna till.
Citera
2020-04-08, 18:39
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Du är fri att ha din åsikt.
Jag är lärare och anser att det är rätt med öppna skolor nu med. Trots att jag skulle få betald ledighet vid stängda skolor.
Men det är svårt veta vad som är rätt eller fel gällande allt detta.

Men herregud, säg inte det är sant!!

Är du lärare??!!!

Stackars barn!
Detta landet är kört…
Citera
2020-04-08, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Men herregud, säg inte det är sant!!

Är du lärare??!!!

Stackars barn!
Detta landet är kört…

Ja. Det är mitt syfte.
Jag är kommunist och vill kasta Sverige i avgrunden.
Jag föreläser för barnen varje dag att barnen ska satsa på islam och utrota alla dumma svenskar.
Det är mitt livskall och jag lyckas bra.
Citera
2020-04-08, 19:16
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Ja. Det är mitt syfte.
Jag är kommunist och vill kasta Sverige i avgrunden.
Jag föreläser för barnen varje dag att barnen ska satsa på islam och utrota alla dumma svenskar.
Det är mitt livskall och jag lyckas bra.

Några av mina smartaste och mest belästa vänner är/var kommunister.
De är/var inte mina vänner pga av deras ideologi utan pga deras bländade intellekt, något som du är i total avsaknad av.
Diskussioner med mina vänner blev intressanta just pga att vi hade diametralt skilda åsikter, vilket ledde till många intressanta diskussioner med nya infallsvinklar, där bägge parter lärde sig något nytt.

Du är en självgod idiot med utvecklat Jesus-komplex. Jag gråter för alla barn som tvingas ha dig som lärare, då du helt uppenbart är inte är lämpad för den uppgiften att vara lärare eftersom din argumentation verkar vara närmast helt ideologiskt driven.
Du förefaller mig sakna all form av eftertanke. Du tycks mig även vara kliniskt ren från tvivel. Du kan aldrig ha gjort ens ett halvhjärat försök att ifrågasätta dina egna dogmer och premisser, vilket gjort dig till den sorgliga figur du nu är.

Det måsta vara hemskt att genomleva sitt liv i den eviga intellektuella midvinter som du tycks existera i.

Du har mina djupaste kondoleanser.
Citera
2020-04-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Några av mina smartaste och mest belästa vänner är/var kommunister.
De är/var inte mina vänner pga av deras ideologi utan pga deras bländade intellekt, något som du är i total avsaknad av.
Diskussioner med mina vänner blev intressanta just pga att vi hade diametralt skilda åsikter, vilket ledde till många intressanta diskussioner med nya infallsvinklar, där bägge parter lärde sig något nytt.

Du är en självgod idiot med utvecklat Jesus-komplex. Jag gråter för alla barn som tvingas ha dig som lärare, då du helt uppenbart är inte är lämpad för den uppgiften att vara lärare eftersom din argumentation verkar vara närmast helt ideologiskt driven.
Du förefaller mig sakna all form av eftertanke. Du tycks mig även vara kliniskt ren från tvivel. Du kan aldrig ha gjort ens ett halvhjärat försök att ifrågasätta dina egna dogmer och premisser, vilket gjort dig till den sorgliga figur du nu är.

Det måsta vara hemskt att genomleva sitt liv i den eviga intellektuella midvinter som du tycks existera i.

Du har mina djupaste kondoleanser.

Tack det visar att du bryr dig om mig.❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in