Citat:
Ursprungligen postat av
wakkawalla
Ja. Det är mitt syfte.
Jag är kommunist och vill kasta Sverige i avgrunden.
Jag föreläser för barnen varje dag att barnen ska satsa på islam och utrota alla dumma svenskar.
Det är mitt livskall och jag lyckas bra.

Några av mina smartaste och mest belästa vänner är/var kommunister.
De är/var inte mina vänner pga av deras ideologi utan pga deras bländade intellekt, något som du är i total avsaknad av.
Diskussioner med mina vänner blev intressanta just pga att vi hade diametralt skilda åsikter, vilket ledde till många intressanta diskussioner med nya infallsvinklar, där bägge parter lärde sig något nytt.
Du är en självgod idiot med utvecklat Jesus-komplex. Jag gråter för alla barn som tvingas ha dig som lärare, då du helt uppenbart är inte är lämpad för den uppgiften att vara lärare eftersom din argumentation verkar vara närmast helt ideologiskt driven.
Du förefaller mig sakna all form av eftertanke. Du tycks mig även vara kliniskt ren från tvivel. Du kan aldrig ha gjort ens ett halvhjärat försök att ifrågasätta dina egna dogmer och premisser, vilket gjort dig till den sorgliga figur du nu är.
Det måsta vara hemskt att genomleva sitt liv i den eviga intellektuella midvinter som du tycks existera i.
Du har mina djupaste kondoleanser.