Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Hahah blir ju för fan bara varnad när jag gör det. Keep your friends close and your enemies closer

aldrig skrivit att jag vill ha ut Glasman eller varför jag ogillar honom för jag vet att jag skulle bli LYNCHAD. Och nu lär jag ju bli det för att jag precis erkände det men come at me.
Ja, har verkligen svårt att greppa Jasmine och Martins relation. Vill inte vara den som berättar vad någon ska/kan/får känna, men jag vet fan inte om jag tror att den är så äkta alltså. De känner ju säkert något för varandra, men hela titta-in-i-kameran-grejen stör mig. OCH viskandet. OCH allting annat typ hahah. Svårt att lita på Jasmines känslor efter hon påstod att hon gillade Sami men började ragga på Martin sekunden han kom in.
Längtar efter heligmoder2 👍🏻👍🏻👍🏻😉. Jag får psyk så fort glasman öppnar munnen på fyllan. Sällan jag blir så provocerad som när han pratar 😂 ... och oftast annars också...
Jag med... Jag tror också att dom känner något, och jag förstår att dom utnyttjar romansen när Jassa hänger löst. Men jag stör mig definitivt. Martin genomskådar det så rejält också 😂