2020-03-29, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Jag tror att mördaren måste ha uppfattat att om den inte mosade sönder LW totalt så skulle denne inte kunna låta bli att träffa henne fortsättningsvis sexuellt !
Och denne visste om att hans egen fru HATADE LW så pass så att det var lika bra att mosa LW till oinkännlighet !
Så ILLA tror jag det var !
(Spekulation)

Och eftersom jag känner/kände alla dessa tre i verkligheten, så blir jag så illamåendes på detta som hänt så jag pallar inte att fortsätta skriva .
Är SÅÅÅÅÅÅ besviken på mänskligheten efter det som hänt ,så FYN FAEN!

Men vad säger de övriga i geo-gänget? De flesta är väl ledsna över mordet? Finns det öht någon som tror att SD är oskyldig längre?
Citera
2020-03-29, 01:01
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Min tolkning är att hon skyddade huvudet. Flertalet skador är på vänster sida (med öra), höger sida samt bakhuvud. Men som du skriver, var och en får tolka själv och du vill ha det till att det är riktat mot ansiktet.

Ansiktet är på huvudet. Förstår inte den här diskussionen i tråden angående skadornas exakta placering.

Min tro är att GM riktade slagen mot huvudet för att intentionen var att döda. Sedan om slagen hamnade mitt i ansiktet, på bakhuvudet, sidan vid kinder och öron etc var nog mindre viktigt för honom.
Citera
2020-03-29, 01:02
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Aktbilaga 150 vittnesförhör (5) sid 147-148.

"Känner mig orolig i själen över att 5 kommer hem i morgon
Längtat så mycket. Rädd för hur det ska bli när han verkligen kommer hem Han har haft en fantastisk resa, roligt med familjen. Skrev senast igår att han "Älskar Hanna, vill dela livet med henne"

Har samtidigt också visat mycket tydligt att han längtar efter mig
Vet inte vad jag ska tro om hur det blir
De har ju sex timmars jetlag, även om resan säkert tar på dem (barn och fru, de är ju så SVAGA!), så lär de kanske inte lägga sig förrän assent

J: Skrev han så till dig ... om henne?

Och då lär han knappast säga till henne att han går ut när de är vakna Ja
Han säger det då och då. Inte ofta, men några gånger "Vill vara tydlig"
Jag har slutat kommentera

På slutet har han också sagt ett par gånger att han oavsett om det skulle ta slut mellan dem så är han "100% ointresserad av att försöka få ihop det med mig, vi är vänner". Ganska säker på att han skulle vilja motsatsen om hon nu slängde ut honom."

Var det därför hon försökte knäcka HD. För att hon skulle slänga ut honom ?
Varje gång SD nobbade hennes så blev hon ännu mer beslutsam att vinna honom.
Underlig kvinna

Ja. Det tror jag absolut.
Efter april -17, när HD gav SD en andra chans,
så skrev LW massor med gånger till SD: "Hon kommer
aldrig att flytta från dig".
Till sist så skickade hon det fruktansvärt elaka mailet
till HD och då flyttade hon ifrån SD.
LWs vänner vittnar om att hon var skadeglad och sa
"Nu får de vad de förtjänar".
Hennes vän Jen*ny trodde att LW hoppades att det
äntligen skulle bli hon och SD.
Men SD var förkrossad och ville bara ha tillbaka HD.
Citera
2020-03-29, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ja IB måste ju trots allt göra sitt jobb. Hur han, vi i tråden bedömer chanserna är ju sekundärt.
Men det visar sig vilka kort han kommer att spela.
Och vilken verkan de sedan kan få.

Ingv*r Backm*n:s arbete går i detta fallet ut på att smula sönder vittnena:s trovärdighet, att slå hål på alla indicier och bevis som KammarÅklagaren Åsa Hiding presenterar, samt att såga KammarÅklagaren Åsa Hiding jäms med fotknölarna.

Ingv*r Backm*n:s arbete går ut på att visa att SD är fullständigt oskyldigt utpekad för ett mord ifrågavarande inte har begått, att vederbörande är en fullständigt normal familjefar och en rättskaffens så som rättrådig samhällsmedborgare och person samt att allt kring SD är enbart byskvaller, hörsägen och rappakalja, allt för klienten oavsett vad

Ingv*r Backm*n:s arbete är också att leta fram så många tvivelaktigheter som möjligen går att finna, och det viktigaste av allt, är att kunna presentera alternativa Gärningspersoner, som till exempel mycket hotfulla "Skogs-Mållgor" och dom finns ju, det är ju något som SD för länge sedan har klargjort.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-03-29, 01:09
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
HD har säkert grottat ner sig i fupen här på Flashback och försökt läsa in sig. Att komma ihåg alla lögner hon faktiskt levererat och som finns i skrift, det blir svårt. Framförallt när man faktiskt vet vad som hänt. Lögner är svåra att komma ihåg eftersom det inte är genuina minnen, bara hittepå. Att komma ihåg hittepå-saker, det ÄR inte lätt.

Hon får det tufft.

Nja, HD kan alltid skylla på sina mediciner. Att hennes kognitiva förmågor som minnet är nedsatta. Blir värre för JG att slingra sig undan såvida han inte också börjat med antidepressiva och ågestdämpande.
Citera
2020-03-29, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ansiktet är på huvudet. Förstår inte den här diskussionen i tråden angående skadornas exakta placering.

Min tro är att GM riktade slagen mot huvudet för att intentionen var att döda. Sedan om slagen hamnade mitt i ansiktet, på bakhuvudet, sidan vid kinder och öron etc var nog mindre viktigt för honom.

Det fanns ett uppsåt bakom Gärningspersonen:s då brukade Módus Operándi mot sitt offer, det var inget som ägde rum eller skedde för att något råkade gå snett mellan offret och Gärningspersonen vid det då aktuella tillfället.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-03-29, 01:22
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Ja. Det tror jag absolut.
Efter april -17, när HD gav SD en andra chans,
så skrev LW massor med gånger till SD: "Hon kommer
aldrig att flytta från dig".
Till sist så skickade hon det fruktansvärt elaka mailet
till HD och då flyttade hon ifrån SD.
LWs vänner vittnar om att hon var skadeglad och sa
"Nu får de vad de förtjänar".
Hennes vän Jen*ny trodde att LW hoppades att det
äntligen skulle bli hon och SD.
Men SD var förkrossad och ville bara ha tillbaka HD.

Skickade Lena brev till deras barn också? Eller var det bara utkast? Det är i så fall en del av motivet. Hon måste dö innan hon hann skicka till barnen också.
Citera
2020-03-29, 01:30
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
...och detta ansåg inte NA att vi tålde läsa, så det rapporterade de inte.

Jag tror inte NA bryr sig ett dugg om oss.
Det var säkert av hänsyn till de anhöriga.
Citera
2020-03-29, 01:32
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Skickade Lena brev till deras barn också? Eller var det bara utkast? Det är i så fall en del av motivet. Hon måste dö innan hon hann skicka till barnen också.

Det har jag missat.
Totalt sinnessjukt!
Vad hade de stackarna gjort henne för ont?
Hade hon inte förstört deras liv så det räckte ändå?
Citera
2020-03-29, 01:35
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Det har jag missat.
Totalt sinnessjukt!
Vad hade de stackarna gjort henne för ont?
Hade hon inte förstört deras liv så det räckte ändå?

Det var någon som skrev att det fanns utkast som var början till brev till SD:s barn. Jag vet inte om det stämmer. Det var därför jag frågade dig om du sett det i FUP.
Citera
2020-03-29, 01:38
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Det var någon som skrev att det fanns utkast som var början till brev till SD:s barn. Jag vet inte om det stämmer. Det var därför jag frågade dig om du sett det i FUP.

Inte än. Jag ska leta.
Ondskefullt om det stämmer.
Citera
2020-03-29, 01:41
Medlem
Citat:
SD var förkrossad och ville bara ha tillbaka HD.

Hallé-lu-ja å Gud, stackars SD så otroligt förkrossad som vederbörande då var i båda sina huvuden, så att säga.

Ja absolut, HD var ju allt för SD, det har ju vederbörande verkligen bevisat mången gång.

Jag tror, att när SD blir fri, så kommer vederbörande att gifta om sig med sin älskade HD, barnen behöver ju också dom, en normal familjefar, och Geocachingen behöver sin ledar-kung.

Mvh/ @JokerMannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in