Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Det där är nog en inte alltför djärv gissning.
Trådens egen 'bad boy' Snor-Johan hade säkert, och enligt mig dessutom helt korrekt, beskrivit det som att mamma Lena låg och knullade med en för dottern vilt främmande man i dottern E:s säng.
Hade LW varit i besittning av lite stil, klass och smak, hade hon givetvis placerat karlsloken #2 uppe i nåt av barnens rum och bedrivit sitt samlagsidkande i sin bäddsoffa. Att solka sin dotters säng med "knullerier" visar för mig att LW inte hade omdöme nog att ens kunna vara social. Att skriva att LW betedde sig oanständigt är inte att uttrycka "hat" över hennes person, det är som att benämna en spade som just en spade.
Stort tack till gloriouslife som trots allt reellt hat h*n får utstå, hjälper till med att ge fakta ur de förhör som hållits! Endast genom en så allsidig bild som möjligt av LW och livet runt henne går det att se vad som finns att lära av detta förfärliga mord.
Jag tycker uppriktigt synd att du Tufsankatt har blivit en så lydig och tilltufsad katt, en som tar order och därför tiger.. (pun intended)
Det var LWs barnfria vecka. Dottern hade dessutom INTE ringt, vilket var regeln, innan eller ringt på dörren innan hon klev in.
Vid detta tillfälle var det dock barnfri vecka.
Apropå "nedsolkning" och oanständighet.
Noa och hans tjejer brukade "ligga" i den sängen.
Liksom dottern och hennes killar brukade.
Förmodligen för att det var den bredaste sängen.
Skulle gissa att det finns gott om tonåringar/vuxna som någon gång "legat" i annans säng. Men bytt lakan efteråt.