2020-03-28, 22:03
Medlem
Jag tror Julia och mergim kan få till det
2020-03-28, 22:04
Medlem
askungens avatar
Martin är livrädd för att Jasmine ska säga att hon älskar honom...
Jasmine tänker: jag älskar honom! Jag vill vara tillsammans med honom resten av livet

Naaajs!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Fälthora till gubben?

Tänkte på det dom pratade om i soffan
HAHAHAHA Nä fan! Jag ska slänga i mig dessa. Då har jag kraft nog att trotsa Coronan och få en liten svängom.

Martin och Jasmine snackar i köket. Så jävla genomskinligt att Jassa ska bjuda mycket nu innan måndag.
Medlem
tuffkatts avatar
Martin känner inte ett skit för Jasmine, blev tydligt nu haha. Han tycker det är "nice", inte mer.
2020-03-28, 22:05
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Slafs slafs
Martin och Jasse...
Jasse är så naiv.
Hon vet inte ens vad hälften av det Martin hintar om är. Hon är kär i honom, men vet INGENTING om den killen.

Go natt, nu skiter jag också i detta 🤮
Deras förhållande har oddsen mot sig, det kommer inte hålla mer än 5-6ligg på utsidan sen kommer dom glida isär,
2020-03-28, 22:05
Medlem
DjPuttes avatar
Fan skulle vilja se Jassa hänga löst och ingen kan rädda henne eller att Jassa & Martin hänger löst samtidigt så man får ut en av dem, Börjar bli less av falskspelet som Jassa håller på med i tron att Martin älskar henne....
2020-03-28, 22:06
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Än roligare blir det att se hur Mergim och Amilia stortjuter om Lennie åker.

Men jaaa! Men det blir inte så mycket skillnad för alla andra i gruppen. Medans om Glassman åker ut så blir Julia och Sami tvungen att umgås mer med dom andra. Kan bli intressant för dom har distanserat sig så mycket från alla 🙊
Eller kommer Frida bli en riktig rainbow då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HeJ jAg hEtEr JaSmInE oCh jAg HäNgEr lÖsT. Se sÅ sNuSkIg jAg kAn vArA pÅ fYlLaN.

Haha, jämför hur dom håller på mot Glas och Julia

Glas och Julia håller ju knappt på nåt men märks att dom faktiskt är vuxna människor
Medlem
xrlpyts avatar
Glas: - DU röstade på mig.. LENNIE löstade på mig.. Mergim röstade på mig!

(ja, han sa löstade i mitten där)
Medlem
Alex var en av mina favoriter i början men han har visat sidor jag inte uppskattar. Förutom att han inte kan diskutera och erkänna sina brister så är det under fester jag kan få en obehaglig vibe av han just att han brukar hela tiden fråga efter mer alkohol (så tjejerna blir fulla) och är alltid så taggad på sanning eller konsekvens för att se tjejerna gå loss. Jag vet inte får typ obehagliga vibes av att en nykter person som verkligen ber om att få se på det för att kunna garva åt de dom gör hade för mig känts obekvämt om jag var där. Tycker annars att han kan vara rätt så vettig, men det är just det jag känner är obehagligt med han. Svårt att formulera mig så att ni kanske förstår 😂
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Deras förhållande har oddsen mot sig, det kommer inte hålla mer än 5-6ligg på utsidan sen kommer dom glida isär,
5-6 ligg nu var du optimistisk för när Martin kommer ut så har han ett smörgås bort av mognare tjejer att välja på är fjortisen, I brist på annat i huset spelar han med och då dem kommer ut så är hon passé i hans bok!
Medlem
Lunatics avatar
Hahaha Glasman tror Amilia .m.m röstade på Glasman för dom gillar honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in