Vad är det med den där Frida..
Det blir lite smörigt och falskt att bara ösa på VARENDA person hur fantastisk den är och hur mycket hon gillar den och kraaaama varje gång man går förbi.
Jag mäktar inte med sånt. Visst hon är jättesnäll och hade inte gjort en fluga förnär. Men jag klarar inte av personer som är så, jag hatar när folk ska smöra och kramas efter varje mening.. jag hade inte kunnst sitta och säga tillbaka "men ååh du med gumman!!kraaaam" ..
Är Frida autistisk? Hon känns väldigt... udda. Eller är det en jobbig speltaktik hon kör med?
Hon är utanför och gör allt för att passa in och bli omtyckt. Hennes enda "vapen" är positivitet och komplimanger.
hahaha Martin och Julia när dom snackar rave..
Martin: Gör du all in när du går på rave, du fattar vad jag menar?
Julia: Ja
Martin: åå då blir du riktigt snäll
De pratar om rave och Martin säger till Jullan. ”Kör du rave måste du all in på rave. Du fattar vad jag menar”. Ja, vi förstår vad du menar Martin! Du ser ju alltid hög ut så det är inte så svårt att veta. 👯♂️👯♂️👯♂️🎉🎉🎉
Men VERKLIGEN så. Antar att jag blir så upprörd över detta för att jag var Frida hela jävla skolgången, och det är därför jag blir så fucking lack på att folk tycker att Amilia och Victoria är "sköna" när de härmar och förlöjligar Frida. Ja, det kan väl vara lite skönt när man är på den rätta sidan, när man inte är den som själv blir utsatt, men det är inte det minsta skönt att vara på andra sidan.
Kom ihåg också att varje gång Amilia känt sig underlägsen har hon varit så jävla medgörlig och snäll. Det värsta jag vet är människor som har det personlighetsdraget, att ju sämre de mår desto snällare är de. Hur fan hanterar man en sådan människa?
Om Amilia och Virran är dom elaka tjejerna i högstadiet är Frida då den snuskige idrottsläraren? Likheten är slående skulle vara rädd om jag var i huset, tummen hade varit långt ner i marken.
Om Amilia och Virran är dom elaka tjejerna i högstadiet är Frida då den snuskige idrottsläraren? Likheten är slående skulle vara rädd om jag var i huset, tummen hade varit långt ner i marken.
😂😂😂😂 Så bra beskrivning. Men när jag gick i högstadiet var det en snuskig gubbe med prassliga träningsbyxor uppe vid axlarna.