2020-03-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
FAAAAAN vad alla är elaka mot Frida. Hon fyller 30 år och har faktiskt aldrig gjort något dumt. Nu syftar jag på folk i huset. Inte vi som tittar.

Fattar inte varför någon ska vara taskig mot henne. För att hon är glad och positiv o inte ligger o gnäller och snackar skit precis hela tiden? Hon försöker ju göra något kul av vistelsen därinne iaf. Fy fan, ut med alla jävla energitjuvar. Vickan o Amilia bums.
2020-03-28, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Äh.. det är ju endast en mikrodel av rösterna därifrån. Vi får ge det ett försök att få ut Lennie på måndag.

Om inte annat så för hans egen skull. Så här lågt ska ju ingen vuxen man behövs sjunka.
Lennie hade tjänat på att byta rum, nu känns det försent
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mergim och Amilia. Mergim som började säga att han inte pallar med henne. Så uppfattades det inte på deras middag igår, men såklart ska han leka ball inför rummets självutnämnda drottning.

Å andra sidan kan man väl inte sitta och äta sushi med en person och vara sur eller vara ärlig och säga att man inte gillar personen. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Vickan vet ju precis vem hon INTE vill ska vinna BB. FRIDA!
PUSSY!
Hon kunde lindat in det med "pga att hon kom in sist, Frida" Det där såg inte bra ut för lilla Vickan. Hon ser bara falskare och falskare ut.

Men då skulle hon säga emot sig själv eftersom hon bjäbbade emot när folk antydde att hon (Vickan) inte var lika värdig vinnare eftersom hon kom in senare. Då var det ett jäkla tjat från henne om att hon inte har valt att komma in senare, hon är lika värdig deltagare som alla andra, bla bla bla...
Medlem
foxieroxies avatar
Amilia fattar inte att Lennie får frågor om vad Mergin betyder för honom varje gång.
2020-03-28, 20:57
Medlem
VAD I HELA HELVETET ÄR DETTA FÖR 30+30 års FEST??

Va va va???
2020-03-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det är upp till andra att bedöma. Men du kan ju inte jämför en person med botox med en utan. Men jag håller med dig om att hon ser äldre ut än vad hon är. Men det är mer hennes stil, kroppshydda och hennes sätt att framföra sig. Ansiktet ser precis ut som 30.
Nej, och inte någon människa jag träffat tror att jag är så gammal som jag är. Botox går ju ur kroppen rätt så fort, särskilt när man kör det sällan/små mängder så det är ju inte direkt så att det sitter kvar i evigheter.

Tror att jag tycker att Frida ser äldre ut för hennes stil. Men jag tycker hon varit riktig söt både igår och idag.
Medlem
foxieroxies avatar
Klockan 21 kommer Mergin och Amilia till festen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Å andra sidan kan man väl inte sitta och äta sushi med en person och vara sur eller vara ärlig och säga att man inte gillar personen. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.
Nej, men om man "lärt känna" Mergim så ser man ganska enkelt när han är genuin eller inte, och igår var han det. Han satt och skrattade genuint med och åt henne. Hon drog fram hans bästa sidor, medan de i rosa rummet drar fram hans sämsta.
Medlem
Om vi tycker att det börjar bli låg stämning eller att det börjar spåra här i tråden så kan vi ju alltid ta en titt på hur det snackades i BB-tråden här 2006. För inspiration.
(FB) Tråden Big Brother 2006
Medlem
Lord2Moynes avatar
Fel svar Mergim!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tänkte på de, ska man göra tummen upp innan eller efter sexet? för gör man inte tummen upp efter sexet kan ju killen bli lite kränkt

haha exakt! Det är där Gladiatorscenen hade suttit som en smäck med lite väntan...... och så sedan "tummen ner!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in