2020-03-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
De kommer väl från om de var paradise hotel nån säsong eller tidigare BB säsonger. Där de inte varit ömsesidigt från båda håll eftersom alkohol varit inblandat. Och tv4 vill inte ha mer skit på sig. Kortfattat men typ så

Har svårt att tro på att det inte har varit ömsesidigt från båda håll pga alkohol varit inblandat, det är nog snarare den berömda herr ågren som kommit på besök dagen efteråt om så. (krävs ju en hel del för att knulla inför kameror, så i stunden var båda garanterat sugna men inte så mkt efteråt...)

Väntar bara till den stunden när någon gör tummen ner istället som i Gladiator...
Medlem
"Jag pallar inte med henne?"
"Ehh ne inte jag heller"
Så fort Frida vänder ryggen till.

Det är helt sjukt. HEEEEEELT SJUKT. Och det finns fortfarande folk där ute som anser att de inte mobbar Frida.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Alltså varför går Lennie och Mergim efter valen hela tiden och snackar skit??
Jättesynd! Båda två behöver ta distans från både amilia o victoria
2020-03-28, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Alltså festen är slut när Amilia är klar med sitt utseende. Hur fan kan man ta så lång tid på att göra sig i ordning???
Hon gör ju det som ett statement att hon skiter i festen då den är för Jullan och Frida. Hon gick in i duschen efter att festen började. De har vetat sedan i onsdags att de ska få fest idag. Så det är ren jävelskap.
2020-03-28, 20:48
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis! Nu fick jag en varning för det här samtalet...

Jo, men Amilia tycker ju att hon har rätt att veta allt om alla.

Äsch har fått 10 varningar senaste 2 dagarna, ingen avstängning. Admins borde titta över vem som spamanmäler inlägg istället.

Ja Amilia har rätt att veta allt. Så är det! Seså.
2020-03-28, 20:49
Medlem
Imperiatrixias avatar
FAAAAAN vad alla är elaka mot Frida. Hon fyller 30 år och har faktiskt aldrig gjort något dumt. Nu syftar jag på folk i huset. Inte vi som tittar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm
Har svårt att tro på att det inte har varit ömsesidigt från båda håll pga alkohol varit inblandat, det är nog snarare den berömda herr ågren som kommit på besök dagen efteråt om så. (krävs ju en hel del för att knulla inför kameror, så i stunden var båda garanterat sugna men inte så mkt efteråt...)

Väntar bara till den stunden när någon gör tummen ner istället som i Gladiator...

Det är möjligt att nån (oftast en tjej) ångrat sig efteråt och klagat och bölat. Men det är ju så de funkar. Sverige börjar bli som USA. Snart kan man anmäla alla för allt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Martins kuk ska tydligen vara riktigt stor. Samis borde ha ok storlek. Jag tror att Lennies är helt okej också.
Har sett Samis i duschen. Var inget särskilt men den kan ju växa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jättesynd! Båda två behöver ta distans från både amilia o victoria
Om Lennie skulle göra det tror jag att Mergim också skulle göra det. Tror tyvärr Mergim har lätt att falla för gruppdynamiken. Han hade ju skittrevligt med Frida igår, när det bara var de två, och nu ska han sitta och leka allan ballan och säga att han inte pallar med henne osv.

Jag tror inte det kommer hända, men jag HOPPAS att det kommer en dag då Lennie ställer sig upp och säger "Vet ni? Jag orkar inte höra på ert konstanta skitsnack längre" och går ut från rummet.
2020-03-28, 20:50
Medlem
askungens avatar
Har Victoria plötsligt blivit stum....?!
2020-03-28, 20:50
Medlem
Ok, så på Facebook verkar alla älska Lennie, hur fasiken ska Glasman få bli kvar? Det är 100 på att Martin vann och kommer ha makten att rädda kvar någon?
2020-03-28, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Äsch har fått 10 varningar senaste 2 dagarna, ingen avstängning. Admins borde titta över vem som spamanmäler inlägg istället.

Ja Amilia har rätt att veta allt. Så är det! Seså.
Jaja, någon som fått för lite kuk. Eller fitta!

Kul ändå att det börjat liggas lite i huset. Trodde aldrig att Glasis skulle vara den som fick ligga. Tycker ändå han och Jullan är lite mysiga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in