2020-03-28, 19:55
Medlem
bb-konto-onlys avatar
vad är det för äcklig fylleröst som glasman får när han dricker. så sliskigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är så jävla pinsamt att vi väntade i flera dagar på det här. Vi kan bättre än så här! Vi visste innerst inne att festen skulle suga! Ändå var vi för nyfikna.
Jag sa faktiskt att jag inte trodde det skulle bli så intressant just pga sur-Vickan. Och här sitter vi nu och vem förstör festen? Ja, ingen annan än sur-Vickan i alla fall.

Kan någon dra ned Amilia från sin höga jävla häst eller.
"JaG äR DeN EnDa SoM InTe BeHöVt bLi RäDdAd Av TiTtaRna", nä, får då hade du inte fucking suttit där idag.
Medlem
Hahaha Amilia tyckte hon var bättre i statytävlingen och inte julia😂

Detklart att Amilia vinner räven Julia när Amilia sitter ner på en kudde , hon är dock inte bättre på statisk styrka än Julia 😂
Medlem
Lord2Moynes avatar
Ok Amilia, du är bäst. Allt är din förtjänst när ditt lag vunnit tävlingarna. Ber om ursäkt å hela jordklotets vägnar att vi inte uppmärksammat dig mer. Du är Gud ! Hell dig Amilia. Vi förtjänar inte att andas samma luft som dig.
2020-03-28, 19:56
Medlem
Blaavalen2020s avatar
”Obviously är jag den som vunnit flest individuella tävlingar för jag är så bra på tävlingar”
- Amilia Stapelfeldt, BB 2020.

Nu låtsas hon som att hon är feminist fast hon sa senast igår kväll att det ändå är nice att se kvinnor bli kränkta.
2020-03-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Martins fel att hon kände för att sparka sönder den
Helt jävla sjukt. Hon var NOLL procent irriterad den kvällen, hon SPARKADE inte "sönder" foten, hon är en jävla klumpeduns och RAMLADE.

Hur kan man leva med sig själv när man ljuger för att få sig själv att framstå bättre ens? Det gäller ju uppenbarligen både Amilia och Victoria. Fyfan alltså. Att de kan sova gott om nätterna är för mig ett jävla under.
2020-03-28, 19:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag sa faktiskt att jag inte trodde det skulle bli så intressant just pga sur-Vickan. Och här sitter vi nu och vem förstör festen? Ja, ingen annan än sur-Vickan i alla fall.

Kan någon dra ned Amilia från sin höga jävla häst eller.
"JaG äR DeN EnDa SoM InTe BeHöVt bLi RäDdAd Av TiTtaRna", nä, får då hade du inte fucking suttit där idag.
Ja precis! Helt sjukt att hon ens tror att vi skulle rädda henne! Allt vi gör är att vänta på första bästa chansen att få ut henne.
2020-03-28, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Ha kvar Daniel för att reta Amilia

Lutar åt det...Har egentligen inget emot Lennie men tycker mer illa om Amilia och Victoria...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Varför i helvetet väljer DC detta skit! Jag som har laddat hela veckan för det här. Nu satte jag på en tvättmaskin och fixade lite istället.
Hoppas fan att de tar med deras ständiga jävla skitsnack och mobbning i avsnitten, så att folk som av någon oförklarlig jävla gillar Amilia och Victoria ser hur fan de håller på.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Mitt vin är riktigt jävla äckligt, inser jag nu. Vad fan håller jag på med? Kan de skicka in sprit i BB-huset någon jävla gång? Ska jag sitta här med skitvin i magen och bevittna två apor som sminkar sig?
och med lite otur så kan det toppas med tråkiga/ idiotiska kommenterar här i tråden där du hänger
Bannlyst
Under earh houer i BB2012 satte Marcel på Jessica medans alla andra låg och prata i rummet, ha la satsen på henne och det kom även på hennes mic.
Har det klippet på nån extern hårddisk om nån vill se 😷💦
Medlem
Asså jag klarar inte av Amilia.
Äckliga tjockis!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här