2020-03-28, 19:52
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Bara jag som tycker Victoria är fulare än Amilia nu? Då syftar jag i ansiktet. Fyfan så ful hon är. Ser riktig bitchig och vidrig ut.

Amilia tror hon har räddat sig själv, fast hon haft tur hela vägen. Hon måste ut!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nejmen gud vilken härlig fest de har!

Skitsnackarcirkel av mobbarna medan de sminkar sig i sovrum 2, ingen alkohol, ingen musik, de kommer släcka ned hela huset snart, det händer absolut ingenting.

Wow. Barnkalas.
Det är så jävla pinsamt att vi väntade i flera dagar på det här. Vi kan bättre än så här! Vi visste innerst inne att festen skulle suga! Ändå var vi för nyfikna.
Medlem
Hahah Amilia menar att det är Martins fel att hon sparka sönder foten.
Medlem
Boonks avatar
Hahahahaha nu fick Amilia in att hon var bäzt under robinsonveckan också! För hon blev minsann inte hungrig.

Hon slutar ALDRIG att förvåna.
Medlem
Citat:

Skitsnackarcirkel av mobbarna medan de sminkar sig i sovrum 2, ingen alkohol, ingen musik, de kommer släcka ned hela huset snart, det händer absolut ingenting.

Wow. Barnkalas.

Riktigt besviken. Hoppas det kan svänga. Har alltid ”ballat ur” när jag stängt av så kanske ska testa det
2020-03-28, 19:53
Medlem
Squin.Teyes avatar
DC- när det för en gångs skull pågår en intressant diskussion om miljöpåverkan i köket får man se två omogna barn som kleter in 80:e lagret av smink i ansiktet...

Motpoler de luxe!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Tur man har 2 dgr på sig att bestämma vem man vill ha kvar...Vill ha ut Glasman för Samis skull men Lennie för att retas med Amilia och Mergim.....Hur fan ska man tänka? Tror att de flesta på andra sociala medier vill ha kvar Lennie...
Ha kvar Daniel för att reta Amilia
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Håll truten för fan inte Amilia
2020-03-28, 19:54
Medlem
Citat:
Vänta vänta vänta.

Säger Amilia att hon SPARKADE sönder sin fot? Hon RAMLADE ju för i helvete?!
Martins fel att hon kände för att sparka sönder den
Medlem
Citat:

Wow. Barnkalas.
Varför i helvetet väljer DC detta skit! Jag som har laddat hela veckan för det här. Nu satte jag på en tvättmaskin och fixade lite istället.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Precis! Lite gott och blandat! Men det är ju ett jädra barnkalas det här. Nu förstör de ännu mer med att släcka ner huset.

BB hade kunnat roddat, dukat upp och förberett för att typ tända upp lyktor i poolrummet eller något. Nej, de skickar in ett litet bord med chips och tårta.
Ja! In med massa icke eldframkallande ljus på batterier då...
Musiken som är i bakgrunden är sömnframkallande när man börjar bli lite "lullig". Hoppas det blir en RIKTIG påfyllning efter timmen.

Och för atr gnälla lite till, hur snålt är det inte att skicka in en påse med popcorn o en med cheeze balls?! Har man fest så laddar man väl ordentligt! Nötter, salta pinnar, mycket popcorn, några påsar chips! De är iaf 11 pers därinne som alla älskar att mumsa snacks!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Kollar på liven. Jo, Jullan fick bekräftelse från Sami ute på gården en natt då de rökte. Han dämpade henne för hon var full och gick loss på att han var sexig. Föreslog en fika utanför. Så fort idiotglas fick veta började han retas. För att sedan själv sätta på Jullan då hon var full. HON har aldrig knullat glas nykter. Märk väl. Skitful är han. Jullan är jättevacker. Vackrast av alla brudar där inne. Sami är besviken. Kallade henne krulliga, då hon sagt: skulle aaaaaldrig ligga i huset. En dag senare...rest is history...

Jag såg också den episoden. Men nej han är inte intresserad av annat än ha henne som vän. Han har motat bort henne flera gånger när hon klängt på han nykter också. Personligen tycker jag hon är ganska vidrig som passar i poolen och på gården och på folk och verkar själv tycka att det är sexigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in