2020-03-28, 19:05
Medlem
foxieroxies avatar
Alex tycker det var konstigt att frågan om Martin flirtar kom upp.

Edit: Och så visar de Amilia direkt efter.
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
To Alex!

kan du utveckla lite vad du menar? att han inte är svensk eller mohombi tänkte jag.
Medlem
5596s avatar
De betyder rum och visar Amilia när de pratar om Jasmines fråga. Asgarvar
2020-03-28, 19:06
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Kan inte Amilia sitta löst och svara på tittarnas frågor? Nästa vecka då smäller det!
Nästa veckas immunitetstävling kommer gå ut på att ramla Moderaternas partiprogram.

Och om flohabban trots det gjort bort sig och hänger löst så kommer hon få frågor som " Varför är inte du PT som är så vältränad " osv.
2020-03-28, 19:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Kan inte Amilia sitta löst och svara på tittarnas frågor? Nästa vecka då smäller det!
"Varför smygäter du på nätterna?"
"Förstår du inte att Lennie inte är intresserad av dig?"
"Varför duschar du aldrig?"
"Vad väger du?"
"Har du alltid varit en rutinerad skitsnackare?"
2020-03-28, 19:07
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Håller med om att han inte är smart, men håller inte med om att Sami och Olga haft nått på G. Hon har ju vart på alla killar i huset och blivit nobbad av alla utom när hon kom till glas. Men jag är helt klart med att skicka ut honom på måndag!

Kollar på liven. Jo, Jullan fick bekräftelse från Sami ute på gården en natt då de rökte. Han dämpade henne för hon var full och gick loss på att han var sexig. Föreslog en fika utanför. Så fort idiotglas fick veta började han retas. För att sedan själv sätta på Jullan då hon var full. HON har aldrig knullat glas nykter. Märk väl. Skitful är han. Jullan är jättevacker. Vackrast av alla brudar där inne. Sami är besviken. Kallade henne krulliga, då hon sagt: skulle aaaaaldrig ligga i huset. En dag senare...rest is history...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
kan du utveckla lite vad du menar? att han inte är svensk eller mohombi tänkte jag.
Jag förstår inte frågan?
Medlem
Någon mer än mig som hoppas och vill att femman tar tillbaka programmet nästa säsong? Skulle en namninsamling kunna göra något tro?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
För att kommentera Glasses frågestund vill jag säga att svaren var jävligt fattiga. "Om ni vill se mer av mig" följt av några halvgäspiga förslag på vad som kommer bjudas på. Meh. Kul också att han försöker rida på vågen av Samis och Jullans fans. Tror inte det går hem den här gången.

Om inte Lennie doppar kuken ikväll (i valfri tjej, så länge det inte är Amilia) kommer jag rösta på Glasman.

Han vet att det inte är någon idé att försöka vända LHS(LivetsHårdaSkola)-röstarna. Vi andra vet redan vad Glasman går för, och röstar givetvis kvar honom på måndag.
2020-03-28, 19:08
Medlem
csfs avatar
Citat:
Jag förstår inte frågan?

HAHA sorry menade din mening om alex :P där han påstår om den bästa låten
vad menar du?
2020-03-28, 19:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Manipulation. I rest my case.

Menar inte att jag köper det han säger utan att han är det som svarar bäst och mest begripligt. Inte bara ordbajseri. För min del kan han lämna.
2020-03-28, 19:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hans DM är full av support redan broder! Glasman är nog den som skulle vara minst brydd gällande FB också. Han kan oss.
Han har sin unika roll därinne så jag hoppas han blir kvar efter måndagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in