2020-03-28, 18:49
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, Jasse plockade upp en lapp med åtminstone 3 rader som hon la på golvet!!
Jag vet inte vad som stod på lappen men Lennie svarade inte på extrafrågor och det kommer inte Daniel göra heller.
2020-03-28, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jo, Jasse plockade upp en lapp med åtminstone 3 rader som hon la på golvet!!
Det var bara instruktioner om vad de ska göra där inne. Ingen fick extrafrågor idag.
2020-03-28, 18:50
Medlem
__Alez__s avatar
Egentligen så kvittar det vem som åker av Glasman och Lennie.

Men när de man verkligen vill ha ut aldrig hänger löst så får man ju hoppas att de som umgås med dessa åker.

Alltså Lennie denna gäng. Snubben som vill se Amilia och Mergim i final.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Vilken chock det kommer bli för Glasmannen och Sami när de kommer ut och inser hur olika de är. Ska Glasmannen komma och åka dunka dunka bilen i Köping eller vad hade de tänkt? Skulle vilja se Sami tillsammans med Glasmannen och hans vänstergäng i form av Zara Larssons polare bland annat
Ja, det är det jag menar också. De är så sjukt olika. Tror inte alls på de kommer umgås på utsidan.

Nu sa Glasman i princip vi borde rösta kvar honom så vi kan fortsätta följa han och Julias kärleksrelation
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag trot inte att de kommer umgås på utsidan.
Det tror jag absolut att de kommer göra. De kan ju hänga på Rosa drömmar, där skulle Sami trivas.
2020-03-28, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Manipulativ. INTE intelligens. Inte här, inte nu. Knullar Olga för att Jullan faktiskt hade något pågång med Sami. Och fortfarande har. Han besudlar henne för att cockblockar Sami. Totalt respektlöst. Satt och drev och bara ville genera dem innan han kom till. Ett rikssvin. Pratar fortfarande i vi-form om han och Sami. UT på måndag så ska vi se hur mycket ”VI sa svinskiten, innan han dog”, som min gamla pappa brukade säga om folk med övertro på strunt!

Håller med om att han inte är smart, men håller inte med om att Sami och Olga haft nått på G. Hon har ju vart på alla killar i huset och blivit nobbad av alla utom när hon kom till glas. Men jag är helt klart med att skicka ut honom på måndag!
2020-03-28, 18:51
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
När fan kommer festen? Har de i rosa sovrummet ansträngt sig något för att fixa till sig? Ser hur de sitter i mjukiskläder i soffan? Känns faktiskt taskigt att om man vet att man ska fira två personers födelsedag, inte alls fixa till sig när de gör det till alla andra fester.
Analia har inte duschat sen julafton. Set ut som skit med sitt glansiga hår. Slut på torrschampo kanske? Hon sa hon skulle duscha men verkar inte ha hänt än.
2020-03-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det är skillnad på falskhet och skitsnack. Du kan snacka skit, och vara ärlig och stå för det du sagt.

Kom tillbaka när du fattar bättre.

Ska de stå för skitsnacket därinne och riskera att få mindre röster vid en eventuella röstningar sen? Kom tillbaka själv när du inte är mer korkad än deltagarna med IQ under 50.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hahahaha nu kom den Martin Jass till Martin: Vem har du flirtat med?

Jassa sa ju under frågestunden att hon VET att han inte har flirtat. Och såklart han får flirta med vem fan han vill om han inte lovat sin lojalitet till henne som man gör i ett förhållande. Fan hon sitter ju å säger att Sami är skitsnygg och sexig.
Medlem
Är Glasis inte klar snart? Han fattar väl att det inte blir någon fest förrän han är klar!!! De andra var inne i ett par minuter. Tyst med dig nu och gå ut!
2020-03-28, 18:53
Medlem
Blaisens avatar
Även om han svävar ut så är Glasman bäst på att svara på frågor. Jassa bara svamlade en massa nonsens och försökte vara sååå korrekt!
2020-03-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Analia har inte duschat sen julafton. Set ut som skit med sitt glansiga hår. Slut på torrschampo kanske? Hon sa hon skulle duscha men verkar inte ha hänt än.
Hon brukar ju ändå sminka och fixa till sig, oavsett dusch.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in