En intressant artikel på spanska (översatt nedan) :
https://www.infobae.com/coronavirus/2020/03/28/para-un-prestigioso-cientifico-argentino-el-coronavirus-no-merece-que-el-planeta-este-en-un-estado-d e-parate-total/
En mycket berömd virolog sammanfattar situationen. Enligt honom är huvudproblemet att de flesta läkare inte är utbildade i lung- / syresättningssaker och många länder har inte tillräckligt med sjukhussängar med den nödvändiga utrustningen. Men han är helt övertygad om att "det är bara influensan" och att inga fler dör än förra året, världen över.
Jag skulle ha publicerat detta i den skeptiska tråden (som förvånansvärt kanske mer och mer ser ut som en mycket relevant tråd), men jag posterar här eftersom denna virolog också ger en allmän förklaring till det stora antalet dödsfall i Lombardia:
Det beror på att norra Italien brukade vara som amianto: s huvudstad. Asbest tror jag att du kallar det. Enligt denna toppforskare, människorna som dör i Lombardia och andra platser och städer i världen, beror det på att asbest redan fanns i deras lungor, därmed det stora antalet dödsfall i industricentrum.
Så är det den verkliga förklaringen? Kommer coronavirus att döda de människor som har varit exponerade för asbest i årtionden? Är coronavirus bara en kall + asbestos?
Det betyder att, om man tror denna förklaring, de enda människor som verkligen är i riskzonen för coronavirus är människor födda före 1992 (då asbest förbjöds), eller personer i plaggindustrin (där asbest klibbar fast vid fibrer, om jag förstod denna teknik) . Det förklarar varför inga unga människor (förutom de drepanocitos) dör av coronavirus: de har ingen asbest i lungorna. Det förklarar också varför anläggningen är hush hush, eftersom asbest är deras fel, deras brott.
Och notera att samma dag som Coronavirus rapporterades ha kommit in i USA beslutade de amerikanska myndigheterna sammanfallande brådskande åtgärder för att testa för asbest!
https://medtruth.com/articles/news/mt-we...y-27-2020/
^ "MT Weekly: Deadly Coronavirus går in i USA, FDA stöder kosmetiskt asbesttest"
... På en sidnot, medan västra ödmjuka människor köper toalettpapper och pasta, köper ryssar baseball fladdermöss (+ 35% i försäljning) och sjuksköterskor uniformer. Dumma västerländska journalister tycker att sjuksköterskskläderna är "för sexuella spel", men jag har en känsla av att det är för att förbereda för inneslutning genom att ha sjuksköterskeuniformer för att komma ut "för att gå på jobbet på sjukhusen".
Så ryssarna bekräftade att vara Alpha, redo att sparka åsnor och undvika mestadels värdelösa karantäner - och globalister bekräftade vara onda för att förgifta hela befolkningar med amianto i årtionden.
Från artikeln länkad ovan:
Google översättning :
"Menar du att det de kallar COVID-19-dödsfall inte är av den anledningen?
-Säg, kanske är de dödsfallen på grund av COVID-19, men det fanns också samma antal dödsfall förra året för andra andningsvirus. Eftersom förra året dödade influensa många människor i Spanien och Italien. Men de dog av lunginflammation utan att sätta på dem etiketter. I alla fall. Vi har redan analyserat bristen på andningsskydd, utbildning, personal, läkare och sjuksköterskor, som i Italien skriker varje dag för att de inte öppnar tjänster på offentliga sjukhus. Det fanns praktiskt taget inga terapitjänster i de små städerna. Hittills en anledning, men att driva resonemanget maximalt, börjar jag titta på dödsorsakerna i Lombardiet, där fler människor dog. Och vad jag ska berätta publicerades inte av någon
Vad såg du?
-I Italien, i Lombardiet, är det där de dör mest av mesoteliom. Alla fibercementfabriker som använde asbest fanns där. Fram till 1992, då det var förbjudet, var det på tak och fabriksisolering. Väggarna hade asbest, som är långa kristalliter som når lungan, som senare kan läka eller inte. Mesoteliom är lungcancer orsakad av asbestos eller asbest. I obduktioner som utförts i Lombardiet under de senaste tio åren var 85 procent från yrkesmässig exponering. Maligna tumörer med lokal och peritoneal lokalisering. Och tills 92 förbjöd ingen användning. Lombardiet har tio miljoner invånare, det är den plats med flest anställda i asbestindustrin, den plats i världen med mest asbestos. Men även asbest fastnar i kläder, fibrer. Norditaliens haute couture kläder är tillverkade av sömmerska för damer. Du kanske tror att mellan 2000 och 2012 fanns 4 442 maligna mesoteliom (2 850 hos män och 1 592 hos kvinnor), invasiv lungcancer från exponering för asbest. Och det växer mer. I år var det 3,6 procent fler än tidigare år hos män och 3,3 hos kvinnor äldre än 65 år. Och fram till 2030 kommer det att finnas 20 tusen till.
-Vad är förhållandet med koronaviruset?
-Det i den regionen, bestraffad med brist på medel, stängning av sängar, brist på andningsapparater, är äldre, med lungor med cancer eller kroniska skador, vilket gör att en virusinfektion blir en dödlig infektion. En lunga attackerad av en mineralfiber kommer att ha en annan reaktion än en frisk lunga. Och det är ingen slump att fler dör där asbestfabrikerna är "