2020-03-23, 23:31
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Har du bevis på Det?
Mvh

Nej, men jag känner av det tydligt. Har ätit Benso regelbundet i +10 år och då även i princip alla RC samt haft alla som gått att få på recept, och just Alpran har jag haft på recept i minst 7 - 8 år. Känner ofta tydligt när jag äter dessa Ksalol att det inte är Alpra och istället någon RC och ofta känns det just som Etizolam då jag vet precis hur den känns.

/Mvh
Citera
2020-03-25, 18:30
Medlem
yournotlikemes avatar
Finns mycket Stada Alprazolam 1mg i omlopp nu, betydligt bättre än alla ksalol jag testat. Värda varenda krona.
Citera
2020-03-28, 14:48
Medlem
Köpte 5 kartor i går. Käka upp hela kartan och dagen efter hade jag heroin på en talriik. Jag tror jag är imun mot skiten. Varför vill man somna när man man vill uppleva ruset... Sitter o groggar nu + 8 ksalol i i förhoppning om att jag känner något...
Citera
2020-03-28, 17:06
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driffdruff
Köpte 5 kartor i går. Käka upp hela kartan och dagen efter hade jag heroin på en talriik. Jag tror jag är imun mot skiten. Varför vill man somna när man man vill uppleva ruset... Sitter o groggar nu + 8 ksalol i i förhoppning om att jag känner något...
Och vad gjorde du med heroinet du hade framför dig?
Citera
2020-03-30, 11:26
Medlem
Flusons avatar
Ni som stött på dessa blåa kopior som innehåller fentanyl, har dessa kommit lösa eller cirkulerar de även i blisterkartor? (som i 9 av 10 fall också är förfalskningar..)
Tänkte på om de går att identifiera och upptäcka dessa på utseende, smak eller något annat som utmärker sig? Har för mig att en del fentanyl analoger inte smakade så värst mycket heller så det borde väl vara relativt enkelt att maskera, om det ens behövs då analogerna är så pass dospotenta att det inte krävs mycket alls för att bli påverkad och i värsta fall dö. Nej fy fan, det låter nästan lite som ett sjukt "prank", att lura i folk "bens" som bankats med en fentanyl.

Nej, sitter man och förfalskar en produkt och får den att efterlikna en apoteksvara i både utseende och smak, så är man en pissluffare och det är illa nog. Men att ta det steget att lura i folk en extremt dospotent opioid, som är känd för att just vara svår att dosera då gränsen mellan en härlig nodd och OD är hårfin.. Ja, då har man fan säkrat sin plats i helvetet alltså 😂
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Ja. Vad hände egentligen med jonket? Ligger den kvar på tallriken, eller inte? 🤔😉 Spänningen är oerhört nervkittlande.
Citera
2020-03-30, 12:33
Medlem
Är också intresserad utav att höra mer om detta!! Haft problem med ångest, sömn och panikattacker i snart ett år nu. Har Inderal, Mirtazanpin och Atarax utskrivet, vilket hjälper mot fysiska symptom av ångesten (hjärtklappning, skakningar etc.) men blir inte psykiskt lugn utav dem. Lyckades få 30st Rivotril utskrivet i mitt hemland för 3 månader sen, som har hjälpt otroligt bra vid behov men nu är de snart slut. Har nu fått tag på 10st "Ksalol" men inte vågat prova de då jag är jävligt nojjig för det ska annat skit i dem. Är väldigt ny gällande benzo (aldrig testat annat en Rivotril) och har dessutom en bekant som pissat positiv på fent i samband med hälsoprov och det enda han tagit är blåa Ksalol. Vågar man testa sig på dessa eller ska jag bara skit i det helt?
Citera
2020-03-30, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonCake
Är också intresserad utav att höra mer om detta!! Haft problem med ångest, sömn och panikattacker i snart ett år nu. Har Inderal, Mirtazanpin och Atarax utskrivet, vilket hjälper mot fysiska symptom av ångesten (hjärtklappning, skakningar etc.) men blir inte psykiskt lugn utav dem. Lyckades få 30st Rivotril utskrivet i mitt hemland för 3 månader sen, som har hjälpt otroligt bra vid behov men nu är de snart slut. Har nu fått tag på 10st "Ksalol" men inte vågat prova de då jag är jävligt nojjig för det ska annat skit i dem. Är väldigt ny gällande benzo (aldrig testat annat en Rivotril) och har dessutom en bekant som pissat positiv på fent i samband med hälsoprov och det enda han tagit är blåa Ksalol. Vågar man testa sig på dessa eller ska jag bara skit i det helt?

Just nu som det ser ut med ksalol så hade jag inte tagit dom då nästan allt är förfalskat.
Citera
2020-03-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire

Ja det var slut dagen efter...
Citera
2020-03-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runw17
Just nu som det ser ut med ksalol så hade jag inte tagit dom då nästan allt är förfalskat.

Men de flesta köper det i kartor. Säljer de det som enbart blåbär så hade jag nog aktat mig. Har idag tagit MDMA, HEROIN samt 5 ksasol utspritt.... Sjukt vilken pundare man blivit.

Dock biter inte heroinet på mig som på andra. Jag jobbar, renovererar, studerar och fixar och donar med det mesta. jag ser fram emot det.

Kan dock inte rekommendera mdma samt ksasol. Blev en ganska deppig effekt av det hela.

Brunt heroin som jag sniffar btw
Citera
2020-03-30, 23:37
Medlem
Förlåt för jag kör över tråden helt nu.

13 år - Sömnproblem som fan o ångest - psykolog och antidepp.

14 år - Sprit varje helg och likaså brudar. Livet var en fest och man var en av de populärare i skolan

20 år - Flytta hemifrån. Hasch varje dag tills jag blev 30 och polisen gjorde en razzia.

27 år - Träffa en tjej som var sprutnarkoman. Alldeles för heavy shit för mig tänkte jag men jag var ren och skulle få henne att bli det med. Raka motsatta hände. Hasch, mdma, tramadol plus antidepp.

30 år- Polis gjorde en razzia igen. Hittade inget för man tar slut på det man har samma dag.

31 år - Flyttade till ny lägenhet - Rökte - Lägenheten hade FTX ventilation så alla grannar klaga. Träffade värsta gangstern som fixade det mesta. mesta dels heroin. Sniffade och helt plötsligt var jag normal i huvudet tyckte jag. Ingen ångest, ingen ångest inför sociala sammanhang, somna varje dag i tid. Fixade grejer - renovera en kåk som jag flyttat in i. Jag mår liksom bättre men pengarna tar ju fan slut.

34 - Förlorat 2 jobb pga mitt missbruk. Andra gången kom jag clean och berättade om skiten för chefen men istället för att få hjälp så fick jag kicken. Hade en ganska hög position inom företaget så det passade det sig inte. Även gått in i väggen så jag har tinnitus, en stressknöl på axeln som aldrig försvinner och käkskador.

Ska träffa socialtjänsten imorgon tillsammans med läkare, Laro och beroende centrum. Jobbiga för min del är att ingenting funkar förutom heroinet. Jag är bättre människa, behandlar folk bättre, min tjej bättre... Magen är dock den som tar mest stryk. O kuken är som en överkokt spaghetti... Ja kan även nämna att min familj gillar mig bättre som hög med men de fattar ju inte att jag är påverkad. Fucking sorgligt att alla gillar en mer när man är påverkad... Utan skiten är jag sängbunden och har självmordstankar. Nu snackar vi om självmordstankar som haft sedan 14 års åldern...
Citera
2020-03-30, 23:45
Medlem
Fick hänga med langaren en dag i hans tesla. Han ville visa sitt liv tydligen. Var 10 minut drog han in 500-1000 spänn. Kör från 10 - 21 på kvällen varje dag. Fick träffa alla möjliga människor men snacka om att de flesta var nergågna som fan. Riktigt jävla sorgligt. Hans försvar var att alla människor får äga sin egen lycka och misslycka. Visade båtar han hade i vietnamn och två kåkar i Spanien.

Frågade även om han inte var skraj för gängkriminaliteten men han sa att alla visste vem han var så ingen vågade sig på honom. Jag gilla honom starkt då han precis som jag behandlar varann med respekt men snacka om livstilen var något som från en film. Att äta eller bli uppäten. Rå jävla stämning.
Citera
2020-03-31, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driffdruff
Fick hänga med langaren en dag i hans tesla. Han ville visa sitt liv tydligen. Var 10 minut drog han in 500-1000 spänn. Kör från 10 - 21 på kvällen varje dag. Fick träffa alla möjliga människor men snacka om att de flesta var nergågna som fan. Riktigt jävla sorgligt. Hans försvar var att alla människor får äga sin egen lycka och misslycka. Visade båtar han hade i vietnamn och två kåkar i Spanien.

Frågade även om han inte var skraj för gängkriminaliteten men han sa att alla visste vem han var så ingen vågade sig på honom. Jag gilla honom starkt då han precis som jag behandlar varann med respekt men snacka om livstilen var något som från en film. Att äta eller bli uppäten. Rå jävla stämning.

De hade fått tag i substanserna i vilket fall som helst, lika bra att kliva på tåget medan det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in